The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Varmaan ihan viisautta(y) vallankin kun sillä suunnalla ollaan niin kovin aktiivisina - siinä vois olla eioon riskillä turhan runsasta kepposteluntilausta...ei muuta kuin suut makiaks vaan:geek:!

Mulla on maha niin täys nytkyllä ettei tee mieli suolasta eikä makiaa, ihan sua mää enemmän aattelin kun aina haaveilet kaakaosta ja kermavaahosta sen kanssa :p
 
Mulla on maha niin täys nytkyllä ettei tee mieli suolasta eikä makiaa, ihan sua mää enemmän aattelin kun aina haaveilet kaakaosta ja kermavaahosta sen kanssa :p
:oops: mutku oikee kaakao kermavaahdolla talvipakkasulkoilun jälkeen poskien ollessa punaisina ja pakkaspojan pikkusesti puraisemina vain maistuu niin hyvältä ja lämmittää ihan kokonaan:love:...


Mulla on makeiskielto.:notworthy:
Kuulema iänkaikkinen.
Ykskin palanen on liikaa, pelkkä namitushaikukin jo riittävä....aikaansaamaan hervottomat sokeriöverihekotushöpötykset:oops::notworthy:...viimeks tänään ja ihan vahingossa:barefoot:...posket tuli kuulema kipeiksi ja vatsalihakset kans...
 
:oops: mutku oikee kaakao kermavaahdolla talvipakkasulkoilun jälkeen poskien ollessa punaisina ja pakkaspojan pikkusesti puraisemina vain maistuu niin hyvältä ja lämmittää ihan kokonaan:love:...


Mulla on makeiskielto.:notworthy:
Kuulema iänkaikkinen.
Ykskin palanen on liikaa, pelkkä namitushaikukin jo riittävä....aikaansaamaan hervottomat sokeriöverihekotushöpötykset:oops::notworthy:...viimeks tänään ja ihan vahingossa:barefoot:...posket tuli kuulema kipeiksi ja vatsalihakset kans...
Mikähän mulla auttais noihin päivittäin tuleviin nauruhepulikohtauksiin? Kahvin juomisenkii olen vähentänyt puoleen siitä mitä yleensä juon ja lisänny teen juontia..:oops:
 
Mikähän mulla auttais noihin päivittäin tuleviin nauruhepulikohtauksiin? Kahvin juomisenkii olen vähentänyt puoleen siitä mitä yleensä juon ja lisänny teen juontia..:oops:
Ei niihin kuule auta mikään. Teekin kun pistää aika helposti hihityttämään*kokemuksen heleä rintamusääni*...jesarikin on tosi huono(n), varsinkin kun se ei oo käen ulottuvilla justnytheti vaan siellä kaupassa tai jossain muualla:barefoot:
 
Ei niihin kuule auta mikään. Teekin kun pistää aika helposti hihityttämään*kokemuksen heleä rintamusääni*...jesarikin on tosi huono(n), varsinkin kun se ei oo käen ulottuvilla justnytheti vaan siellä kaupassa tai jossain muualla:barefoot:
mulle on sanottu vähän yhestä jos toisestakin suunnasta etten tartte yhtään kahvia enempää kun ja jos oon hepuleissani...hyvä siinä sitten todeta etten oo ees juonut vielä ensimmäistäkään kahvia ja tekis jo kyllä vähän mieli:oops::barefoot:
 
Minun seurani kuulemma auttaa.
Kysy vaikka ex-rouvakultaseltani.
Seurassani kuulemma ei naurata.
Mitä sä itte aattelet oliks hän oikeessa? :)
Miten musta tuntuu nyt, että se sun rouvakultas halus sillä hetkellä pahottaa sun mieles vaan...ikävä piirre ihmisillä...mutta sellasta sattuu kaikille joskus, eikä se välttis kerro mitään todellista siitä jolle sellasia tokastaan.
 
Iltawillit(y)...

..eli käytännössäoikeesti 2/3 väsykikatushepuliöverihöpötyksissään:rolleyes::love: ja tuo yks jämäkän murahtelevana luolamiehentekeleenä:love:

Nyt on muuten, kun et sitä tiiä niin pakko kertoa, semmonen aika että jos/kun pääkkösessäs sattuu olemaan villinvallattomat kikkurapöwwöset niin ylläripyllärinä voitkin saada ulkoa sisälle tullessas semmoset "jahas, ootkin tyrkänny puikot pistorasiaan t a a s"- pöwwön:oops:...mie lähen kohta mukamas tasottelemaan tilannetta suihkuun ja fiilistelemään tovin hämärän hiljaisuudessa...



Eli tähän kohtaan hyvät yöt sulle:)*pus*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä