vierailija
Ma menen nyt päivälevolle, saisinko pienen suukon?Se ei ole suomalainen juhla. Mulla ei ole uskontoa.
Ma menen nyt päivälevolle, saisinko pienen suukon?Se ei ole suomalainen juhla. Mulla ei ole uskontoa.
pusMa menen nyt päivälevolle, saisinko pienen suukon?
Kiitos! Sulla on suloiset suukot.
JuuKiitos! Sulla on suloiset suukot.
Voi hitsi, on sitten pakkasten myötä ilmakin kuivunut, nyt mulla tulee verta nenästä
Niitä on semmottii voiteita tarjolla jos kuivuus alkaa vaivaamaan, jopa maustettuja.
Tuo on kyllä kurja vaiva niillä joilla limakalvot kuivuu pakkasilla.
Pahapa niitä on sieraimiinsa tunkea sellasen jolla kuivumista tapahtuu.Niitä on semmottii voiteita tarjolla jos kuivuus alkaa vaivaamaan, jopa maustettuja.
Vain sieraimien limakalvot kuivuu, niinkö?Pahapa niitä on sieraimiinsa tunkea sellasen jolla kuivumista tapahtuu.
emmä susta tiedä mutta feger kirjoitti siitä asiasta.Vain sieraimien limakalvot kuivuu, niinkö?
Kuulehan ihanainen.Kuules nyt. Ja ihan oikeesti. Kerranki.
Eläpä kehtaa enää ihmetellä. Ja jahkaillakuhnailla. Tai liiaksi miettiä. Kattomisesta puhumattakaan.
Nyt menet ja teet ja soitat ja laulat !!
Eikä mutinajupinoita eikä selityksenvirityksiä.
Ite soitit. Ni! Nyt selkärankaa kehiin! Ei kaverimiekkosta pulaan jätetä! Taitoa ja osaamista sulla on *TÖMPS*
...toi oli se pjärsiillespotkimispotkunen jos et tuntenuthuomannut
Kyseessä saattaa olla ns "valkoinen heteromies". On erittäin haitallinen ja vaarallinen. Hyvin samanlainen on tosin "homppitatti", jota pidtään erittäin hyvänä. Kaikista paras ja halutuin on samaan lajiin kuuluva tummempi ns. "banaanipoika", joka oli Suomessa ennen melko harvinainen, mutta nykyään paljon yleisempi.Onko myrkyllinen vai syötävä?