Niin, voisivat jo vaihtaa aihettaJoo, eikä mistään muusta.
Luin ensiks että iltaa munuaisetIltaa muruset
Tais meillä vähän vaihdella iän myötä, Pampers tai Libero. Kuka muistaa.Libero on kuulemma paras vaippamerkki? Siitä taisi olla puhe.
Miks noiden puheet saa sinut haluamaan kirkkoon?Kyllä tellä on semmoset jutut, ettei tänään kirkossakäynti olisi ollut ollenkaan pahaksi
Kävin viimeksi Itsenäisyyspäivänä. Ei siellä nyt alvariinsa jouda ravaamaan.Kyllä tellä on semmoset jutut, ettei tänään kirkossakäynti olisi ollut ollenkaan pahaksi
Tuliko tehtyä syntiä vai ?Kyllä tellä on semmoset jutut, ettei tänään kirkossakäynti olisi ollut ollenkaan pahaksi
Luin ensiks että iltaa munuaiset
On mennyt joku asia perille sullaLuin ensiks että iltaa munuaiset
Kyllä tellä on semmoset jutut, ettei tänään kirkossakäynti olisi ollut ollenkaan pahaksi
Niin, luulis että makkariin.Miks noiden puheet saa sinut haluamaan kirkkoon?
Mä muistan. Ensin oli libero ja sitten pampers housuvaippa.Tais meillä vähän vaihdella iän myötä, Pampers tai Libero. Kuka muistaa.
Mä en muista edes millon olen viimeks käyny.Mutta ei ole kauan kun pitää mennä,kummitädin roolissa.Kävin viimeksi Itsenäisyyspäivänä. Ei siellä nyt alvariinsa jouda ravaamaan.
Jommalla kummalla oli kelvoton teippivaippa, teki haavan vauvan reiteen. Reklamoin ja suhtautuvat tyylillä ihansama. Merkki vaihtui.Mä muistan. Ensin oli libero ja sitten pampers housuvaippa.
Siellä pitää sitten nykyään alttarilla siunata se kummilapsi. Pistä sukkahousut ojennukseen ja kuontalo kuntoon, joudut esille.Mä en muista edes millon olen viimeks käyny.Mutta ei ole kauan kun pitää mennä,kummitädin roolissa.
Tiedän,sehän se saakin pissit housuun.Mutta ei se ole mikään uusi juttu,oli mun omissakin oma kummitäti siunaamassa ja siitä on ikuisuus aikaa.Siellä pitää sitten nykyään alttarilla siunata se kummilapsi. Pistä sukkahousut ojennukseen ja kuontalo kuntoon, joudut esille.
Liberosta ei tullut. Pampersin teippivaipasta ei ole kokemusta.Jommalla kummalla oli kelvoton teippivaippa, teki haavan vauvan reiteen. Reklamoin ja suhtautuvat tyylillä ihansama. Merkki vaihtui.
Mulle tuli vähän yllärinä oman kummitytön tilaisuudessaTiedän,sehän se saakin pissit housuun.Mutta ei se ole mikään uusi juttu,oli mun omissakin oma kummitäti siunaamassa ja siitä on ikuisuus aikaa.
Ei ne kysy ovella sun vakaumusta. Partio linkkaa kirkkoon, kun sitä toimintaa tuetaan. Aina ollaan sisään päästy.Mä olin viimeksi kirkossa hautajaisissa v.2000.
Uskonnottomana sinne ei ole muuta asiaa.
Toivottavasti kestää kävelyn. Varaat aikaa.Kääk,huomenna pitäis sitten kävellä töihin. Vähän pelottaa miten noi tikit jalkaterässä kestää ja ettei koskis