Miten se voi tulla yllärinä kun ei se mikään uusi juttu ole.Mulle tuli vähän yllärinä oman kummitytön tilaisuudessa
Miten se voi tulla yllärinä kun ei se mikään uusi juttu ole.Mulle tuli vähän yllärinä oman kummitytön tilaisuudessa
Joo mutta ei kiinnosta.Ei ne kysy ovella sun vakaumusta. Partio linkkaa kirkkoon, kun sitä toimintaa tuetaan. Aina ollaan sisään päästy.
No, toivottavasti sentään. Mun tuttu on löytynyt joesta hukkuneena, ei ollut mitenkään kivaa. Vieläkään ei tiedetä, päätyikö sinne autettuna vai omin avuin.Jos se löytynyt ruumis oli sen tuttu
Jankuttavat alapäistään taas.Tipahdin keskustelusta, mistä puhuitte?
Olen päässyt ripille -83. Siinä välissä sitten vierähti muutama vuosikymmen ennen seuraavia rippijäisiä eli oli mulle uusi juttu.Miten se voi tulla yllärinä kun ei se mikään uusi juttu ole.
Nyt ollaan jo siveellisiä ja puhutaan kirkosta.Ei kirkkoveneestä vaan kirkosta.Jankuttavat alapäistään taas.
Hys hysJankuttavat alapäistään taas.
No minä en ainakaan jankuta!!! ihan oon laittanut vaan musiikkia ja yrittänyt olla ihmisiksi (joojoo)Jankuttavat alapäistään taas.
Jep,pitää lähteä ajoissa ja ottaa kipulääkettä ennen kuin lähen.Toivottavasti kestää kävelyn. Varaat aikaa.
Kyllähän vastuuntuntoinen vanhempi valitsee Liberot.Tais meillä vähän vaihdella iän myötä, Pampers tai Libero. Kuka muistaa.
Onneksi ollaan ohitettu jo vaippaikä. Menee pää sekaisin, jos pitäisi noita pohtia.Kyllähän vastuuntuntoinen vanhempi valitsee Liberot.
Pampersia ei voi valita koska sen löysäkakkaominaisuuksia (hyi) mainostetaan televisiossa.
Jotkut käyttävät jopa halpisvaippoja mutta niin tekevät vain köyhät.
Täysin vastuuttomat käyttävät kestovaippoja ja pesevät niitä pesuaineella jossa on pesuainetta ja siis altistavat piltin kaikelle mahdolliselle amalgaamista öylättiin. Tutin muuten pitää olla aito madagaskarilainen luomukumitutti. Muista tulee sähköallergiaa.
Ai jaa no sittenOlen päässyt ripille -83. Siinä välissä sitten vierähti muutama vuosikymmen ennen seuraavia rippijäisiä eli oli mulle uusi juttu.
Maailma muuttuu, Tinkuseni.Ai jaa no sitten
Just just ensiks esitetään niin siveellistä niin siveellistä että, ja kuitenkin heti perään ilmotellaan tulemiset ja paikat missä sitä on tultuMie oon ollu siveellinen koko ajan.
Vasta tulin
ketjuun
Mutta tuohan oli hyvin tärkeä tieto.Onneksi ollaan ohitettu jo vaippaikä. Menee pää sekaisin, jos pitäisi noita pohtia.
Niin se tekee. Mulle toi ei mikään yllätys mutta pirskatti kun ei siihen edes harjotella niin mistä sen tietää millon sinne mennää ja mitä tehdään millon.No,on siihen vielä aikaa mutta nyt jo paniikki.Maailma muuttuu, Tinkuseni.
Just just ensiks esitetään niin siveellistä niin siveellistä että, ja kuitenkin heti perään ilmotellaan tulemiset ja paikat missä sitä on tultu
Kummit kutsutaan alttarille. Jos teitä onnuseampia, niin uhraat se toisen?Niin se tekee. Mulle toi ei mikään yllätys mutta pirskatti kun ei siihen edes harjotella niin mistä sen tietää millon sinne mennää ja mitä tehdään millon.No,on siihen vielä aikaa mutta nyt jo paniikki.
Kun karvoista oli puhe niin...
Siitä on vuosia kun mä olen mennyt kirkkoon, joku joulujuttu koulusta muistaakseni? No joka tapauksessa, onks kirkoissa tosiaan nykyään joku kaava miten sinne mennään?Niin se tekee. Mulle toi ei mikään yllätys mutta pirskatti kun ei siihen edes harjotella niin mistä sen tietää millon sinne mennää ja mitä tehdään millon.No,on siihen vielä aikaa mutta nyt jo paniikki.
Tottakai on. Tosiuskovaiset menee peppu sheikaten ovesta ja muut sillai vähän pälyillen pitkin seinän vieruksia.Siitä on vuosia kun mä olen mennyt kirkkoon, joku joulujuttu koulusta muistaakseni? No joka tapauksessa, onks kirkoissa tosiaan nykyään joku kaava miten sinne mennään?