The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Tais meillä vähän vaihdella iän myötä, Pampers tai Libero. Kuka muistaa.
Kyllähän vastuuntuntoinen vanhempi valitsee Liberot.
Pampersia ei voi valita koska sen löysäkakkaominaisuuksia (hyi) mainostetaan televisiossa.
Jotkut käyttävät jopa halpisvaippoja mutta niin tekevät vain köyhät.
Täysin vastuuttomat käyttävät kestovaippoja ja pesevät niitä pesuaineella jossa on pesuainetta ja siis altistavat piltin kaikelle mahdolliselle amalgaamista öylättiin. Tutin muuten pitää olla aito madagaskarilainen luomukumitutti. Muista tulee sähköallergiaa.
 
Kyllähän vastuuntuntoinen vanhempi valitsee Liberot.
Pampersia ei voi valita koska sen löysäkakkaominaisuuksia (hyi) mainostetaan televisiossa.
Jotkut käyttävät jopa halpisvaippoja mutta niin tekevät vain köyhät.
Täysin vastuuttomat käyttävät kestovaippoja ja pesevät niitä pesuaineella jossa on pesuainetta ja siis altistavat piltin kaikelle mahdolliselle amalgaamista öylättiin. Tutin muuten pitää olla aito madagaskarilainen luomukumitutti. Muista tulee sähköallergiaa.
Onneksi ollaan ohitettu jo vaippaikä. Menee pää sekaisin, jos pitäisi noita pohtia.
 
vierailija
Onneksi ollaan ohitettu jo vaippaikä. Menee pää sekaisin, jos pitäisi noita pohtia.
Mutta tuohan oli hyvin tärkeä tieto.
Sitä paitsi ei ole koskaan myöhäistä ostaa aitoa madagaskarilaista luomututtia..

Jos lapsi ei nyt ole tutti-ikäinen niin jo sadan vuoden päästä hän saattaa ollakin. Jos ei syö c-vitamiinia joka on myrkyllinen lisäaine.
 
Niin se tekee. Mulle toi ei mikään yllätys mutta pirskatti kun ei siihen edes harjotella niin mistä sen tietää millon sinne mennää ja mitä tehdään millon.No,on siihen vielä aikaa mutta nyt jo paniikki.
Siitä on vuosia kun mä olen mennyt kirkkoon, joku joulujuttu koulusta muistaakseni? No joka tapauksessa, onks kirkoissa tosiaan nykyään joku kaava miten sinne mennään?o_O
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä