Jos se hankki IRLin.Menikö majurilta taju kankaalle aamuisesta päikkäristä? Kun ei näy.
Eiku näin.
Oota, nakkaan sulle. Suukki auki!
Arvelinkin.Voi että mie nauttisin ja sitten vielä jos strapon ja hanuriin
en edes muista mitä ne on.Ei ole muuten haalarit ja haalarimerkit enää sellaisia tai välikausihaalait yms
Näyttäkää mulle mies joka ei pidä posliinista...kaikkihan ne sitä haluaa.Etri asia on sitten saako ne sellasta vai ei mutta harvassa on miehet jotka kieltäytyy pillusta jos sitä on mahdollista saada oli se sitten karvaton tai karvallinen.
Mä en sellasista edes mitään tiedä.en edes muista mitä ne on.
Niinpä. Sanoin sen suolakommentin vaan siksi, ettette olis loukkaantuneet siitä sitä edeltävästä kommentista.psst...hei psssst..me vaihettiin jo aihetta!!! *kuikuilee hätissään Lunaa*
En lähde noin huonoille markkinoille.Ensi viikonloppuna on kivat markkinat. Siellä ei myydä krääsää eikä humppalevyjä. Eläimiä, työnäytöksiä, käsitöitä, omenia yms yms.
En minäkään. Varsinkaan merkeistä jne.Mä en sellasista edes mitään tiedä.
Tipahdin keskustelusta, mistä puhuitte?En minäkään. Varsinkaan merkeistä jne.
Kohta alkais Rain Man.Elokuvana Lehmäjengi.
Tarkotin hetsku miehii perkele!
Libero on kuulemma paras vaippamerkki? Siitä taisi olla puhe.Tipahdin keskustelusta, mistä puhuitte?
Ne puhuu haalareista ja homomiehistä. En tiedä miksi.Tipahdin keskustelusta, mistä puhuitte?
Jos se löytynyt ruumis oli sen tuttuMenikö majurilta taju kankaalle aamuisesta päikkäristä? Kun ei näy.
Joo, eikä mistään muusta.Ne puhuu haalareista ja homomiehistä. En tiedä miksi.
Homomiehistä haalareissa ?Ne puhuu haalareista ja homomiehistä. En tiedä miksi.
Juu, se onkin hyvä leffa.Kohta alkais Rain Man.
Siinä on iki-ihana Valeria Golino.
Voi olla.Jos se löytynyt ruumis oli sen tuttu