Höpsistä mä vaan yritin laittaa niitä kahta pervoo aisoihinKatoppa muutama sivu taakse päin niin täällä oli vilkas keskustelu johon osallistuivat rättis, softy ja öööö kukas se kolmas nyt oli, ai niin elena
Höpsistä mä vaan yritin laittaa niitä kahta pervoo aisoihinKatoppa muutama sivu taakse päin niin täällä oli vilkas keskustelu johon osallistuivat rättis, softy ja öööö kukas se kolmas nyt oli, ai niin elena
Mut ei kai se nyt heti hidastu, entäs se alkuaikaKasvu kai hidastuu jos ajelee säännöllisesti.
Sä muokkasit tota, mä näin...mä niiiiiin näin, siinä ei lukenut ensiks mun nimierkkiä!!*pipattaa ja naputtaa jalalla lattiaa topakkana*@Elena777 , kylläpä kylläpä. Ja vaihtakaa aihetta, ei kiinnosta teiän karvat ja genitaalit.
Paistaako siellä aurinko? Täällä vähän kuikuilee pilvien lomasta.@Elena777 , kylläpä kylläpä. Ja vaihtakaa aihetta, ei kiinnosta teiän karvat ja genitaalit.
Mä en usko että heillä semmoisia on.@Elena777 , kylläpä kylläpä. Ja vaihtakaa aihetta, ei kiinnosta teiän karvat ja genitaalit.
Täällä alkoi ihan äsken kurkistelemaan aurinko pilvien takaa. Oli jo aikakin, alkaa huumorintaju loppumaan kohta kun muuta tee kuin sataa sataa ropisee pili pili pom.Paistaako siellä aurinko? Täällä vähän kuikuilee pilvien lomasta.
Ei heti. Ajelee useammin.Mut ei kai se nyt heti hidastu, entäs se alkuaika
Täällä on synkkää.Paistaako siellä aurinko? Täällä vähän kuikuilee pilvien lomasta.
Ei paista, onneksi. Sataisipa vettä, harmaata on.Paistaako siellä aurinko? Täällä vähän kuikuilee pilvien lomasta.
Ei enää harmautta ja vesisadetta, mä alan masentumaan pianEi paista, onneksi. Sataisipa vettä, harmaata on.
Ei olisi arvannutkaan siitä Hectorin biisistä. Siinä vasta iloinen ralli (lumi teki..).Ei enää harmautta ja vesisadetta, mä alan masentumaan pian
Läheltä tarkasteltuna mielipiteet voivat muuttua?Huvinsa kullakin.
Ei olisi arvannutkaan siitä Hectorin biisistä. Siinä vasta iloinen ralli (lumi teki..).
Mulle kerran yksi mies sanoi kun puhuttiin karvoituksesta ettei voi panna naisia jos niillä on karvoja vaan pitää olla posliini.
Sanoin vaan että sehän on naisen oma asia millaisesta pitää. Toki joku voi tehdä miehen mieliksi sitä mitä hän haluaa, joku ei.
Ja jos naisella kavoja on niin jääkö sitten panematta, siihen sanoi kuitenkin että ei mutta mielellään posliini.
Vaikea sanoa, en ole koskaan tarkastellut naisen genitaaleja läheltä.Läheltä tarkasteltuna mielipiteet voivat muuttua?
psst...hei psssst..me vaihettiin jo aihetta!!! *kuikuilee hätissään Lunaa*Näyttäkää mulle mies joka ei pidä posliinista...kaikkihan ne sitä haluaa.Etri asia on sitten saako ne sellasta vai ei mutta harvassa on miehet jotka kieltäytyy pillusta jos sitä on mahdollista saada oli se sitten karvaton tai karvallinen.
En minäkään. Ainakaan tarpeeksi.Vaikea sanoa, en ole koskaan tarkastellut naisen genitaaleja läheltä.
iho ärtyyEi heti. Ajelee useammin.
Jos haluaa saada niin kai se sitten pakko onKehtaskin pyörtää puheensa