Softy
Ei ole muuten haalarit ja haalarimerkit enää sellaisia tai välikausihaalait ymsEi vais, karvat on tämän palstan suola.
Ei niin. Nyt on mamut sitä ja tätä.Ei ole muuten haalarit ja haalarimerkit enää sellaisia tai välikausihaalait yms
psst...hei psssst..me vaihettiin jo aihetta!!! *kuikuilee hätissään Lunaa*
Siis ja eikä sovi unohtaa imetys vs tuttipulloruokintaa!!!! Eikös pampersit ole vielä vauvojen kestosuosikkivaippoja?Ei niin. Nyt on mamut sitä ja tätä.
Kukaan eksistä ei ole sanonut että karvat ei käy.Näyttäkää mulle mies joka ei pidä posliinista...kaikkihan ne sitä haluaa.Etri asia on sitten saako ne sellasta vai ei mutta harvassa on miehet jotka kieltäytyy pillusta jos sitä on mahdollista saada oli se sitten karvaton tai karvallinen.
Immunmämmynmömmyn taas siellä Karvaton pimpero tuntuu paremmalta, eikä mulla ainakaan oo ikinä tullu mitään tulehuksia niin että nnn nnnn nnnn vaan sulle *irvistelee ja pyllistelee*
Jonkun pitäis kuohia sutNih, mitäpä sitä iltarunkulla miettis
Jonkun pitäis kuohia sut
Jonkun pitäis kuohia sut
Synnyttäneellä vanhemmalla naisella ne karvat on järkivalinta, miestenkin mielestä. Synnyttäneen naisen venähtänyt toosa ei ole enää kauhean imarteleva näky ja karvat peittää sen, mitä kukaan ei halua nähdä. Kynitty broileri sopii niille, joiden tussua ei ole vielä elämä kolhinut.Näyttäkää mulle mies joka ei pidä posliinista...kaikkihan ne sitä haluaa.Etri asia on sitten saako ne sellasta vai ei mutta harvassa on miehet jotka kieltäytyy pillusta jos sitä on mahdollista saada oli se sitten karvaton tai karvallinen.
Hitsi kun sais pari kolme sipsiä nyt.Maistuis kyllä.Leffailta. Karkkia, sipsiä ja limua.
Oota, nakkaan sulle. Suukki auki!Hitsi kun sais pari kolme sipsiä nyt.Maistuis kyllä.
Hitsi kun sais pari kolme pussillista sipsiä nyt.Maistuis kyllä.