Mitenhän paljon porkkanaa saa syödä päivässä? Tän päivän ruoka on meinaa ollu aika pitkälle pelkkää porkkanaa.No töis söin hieman riisiä ja broilerikastiketta mut muuten vaan porkkanaa.
Hä? Ei kait siinä mitään rajaa oo?Mitenhän paljon porkkanaa saa syödä päivässä? Tän päivän ruoka on meinaa ollu aika pitkälle pelkkää porkkanaa.No töis söin hieman riisiä ja broilerikastiketta mut muuten vaan porkkanaa.
Nii...täähän on se ikuisuus kysymys ainakin joka toisessa asiassa että kuinka paljon on liikaaMitenhän paljon porkkanaa saa syödä päivässä? Tän päivän ruoka on meinaa ollu aika pitkälle pelkkää porkkanaa.No töis söin hieman riisiä ja broilerikastiketta mut muuten vaan porkkanaa.
....ja pitkät korvat sekä peppuvakoseen tupsuhäntäHä? Ei kait siinä mitään rajaa oo?
Mikäs siinä - hyviä ovat ja maistuvat namituksilta...
...kaikki on ookoo aina siihen asti kuhan ei vaan etuhampaat rupee kasvamaan tai hymykuoppapaikkaa kutittamaan viiksikarvojen muodossa...
Jep, olin lausetta just nuin täydentämässä mutta onnistuin tiputtamaan käpälistäni tämän hilavitkuttimen niin lähtikin kesken.......ja pitkät korvat sekä peppuvakoseen tupsuhäntä
Tupsuhäntä olis kiva,vois aina vähän heilutella sitä....ja pitkät korvat sekä peppuvakoseen tupsuhäntä
Illuminaatio! *henkäsee syvään ja melkein pyörtyy*Jep, olin lausetta just nuin täydentämässä mutta onnistuin tiputtamaan käpälistäni tämän hilavitkuttimen niin lähtikin kesken...
Mitä ihmettä nyt iines? Onko sulla mun pääkkönen vai ....öh, se foliorulla lepää edelleen kaupassa...
Niin ens alkuun minäkin aattelin, että toihan vois olla söpö juttu, MUTTA mietiPPÄ sitä kun kuljet peppu keikkuen mustissa housuissa ihmisten ilmoilla ja se söpö hännän töpönen pullistelee takapuolelta...vähän jengi kattelis että joko sulla on maailman mahtavimmat peräpukamat tai sitten oot unohtanut jotain sinne housuun ''aamujumpan'' jälkimainingeissaTupsuhäntä olis kiva,vois aina vähän heilutella sitä
No ootko laittanu vai höpäjätkö vaan mulle mutta et itse noudata...Munaa ,kanaa ja pähkinöitä menee mutta kalaa en oo syöny ikuisuuksiin ja papui en syö...siis niitä paksuja kamalia.Herneitä kylläkin.Nii...täähän on se ikuisuus kysymys ainakin joka toisessa asiassa että kuinka paljon on liikaa
No siis joo, en tainnunna kyllä nyt yhtään auttaa tässä asiassa
Sun pitää kanssa laittaa protskut kuntoon kun kerta minunnii pitää! Eli: Munaa, kanaa, kalaa, rahkaa, pähkinöitä, papuja...*pupattaa ja pipajaa*
Siihen leikataan reikä mistä töpöhäntä pääsee keikkumaan.Tiätty!Niin ens alkuun minäkin aattelin, että toihan vois olla söpö juttu, MUTTA mietiPPÄ sitä kun kuljet peppu keikkuen mustissa housuissa ihmisten ilmoilla ja se söpö hännän töpönen pullistelee takapuolelta...vähän jengi kattelis että joko sulla on maailman mahtavimmat peräpukamat tai sitten oot unohtanut jotain sinne housuun ''aamujumpan'' jälkimainingeissa
No siis nythän on niin että eipäs nyt vaiheta aihetta vaan puhutaan sun roheiineista Kyllä mä koko ajan työstän itteeni oikeeseen suuntaanNo ootko laittanu vai höpäjätkö vaan mulle mutta et itse noudata...Munaa ,kanaa ja pähkinöitä menee mutta kalaa en oo syöny ikuisuuksiin ja papui en syö...siis niitä paksuja kamalia.Herneitä kylläkin.
Siihen leikataan reikä mistä töpöhäntä pääsee keikkumaan.Tiätty!
* ryntääkipittää tuodakseen paperipussia mutta kompastuu yllätystietenkin rutulleen menneeseen mattoseen ja kompuroi holtittomana törmäten pöydän kulmaan pimppii yhdellä jalalla ja samalla huomaa paperipussin repeytyneen..*Illuminaatio! *henkäsee syvään ja melkein pyörtyy*
Porkkanasta voi saada liikaa a-vitamiinia ja tietysti glyfosaattijääämiä ym, kun se on juures paitsi jos oli luomua, ei ole. Sehän pysyy maassa pidempään kuin on aiemmin luultu.Nii eikun ajattelin että onko siinäkin jotain että voi saada liikaa jotain...no,jotain....antioksidantteja tai jotain
Jos ei puhutaNo siis nythän on niin että eipäs nyt vaiheta aihetta vaan puhutaan sun roheiineista Kyllä mä koko ajan työstän itteeni oikeeseen suuntaan
Leikellä? Mun pöksyjä? Herttileijaa, ei nyssentään
* ryntääkipittää tuodakseen paperipussia mutta kompastuu yllätystietenkin rutulleen menneeseen mattoseen ja kompuroi holtittomana törmäten pöydän kulmaan pimppii yhdellä jalalla ja samalla huomaa paperipussin repeytyneen..*
...tarviiko sitä nuin kovaa kiljastakailottaa...
Kuvan olla oli teksti ettei kuva ollut omasta kädestähirviää kynislankkaa sulla
Ei kai niistä haittaakaan ole, itse en sellaisia tarvitseOlen havainnut, että pienistä lahjuksista ei ole lepyttelyssä ainakaan haittaa.
Mä en ole eron jälkeen käyttänyt sormuksia. Löysin yhden äidin sormuksen jota joku aika sitten käytin mutta ei se ole oikein sellanen mitä joka päivä pitäisi. Sitten ostin yhden, sitten toisen ja nyt tuon kalevalan. Kuitenkin katsellut tuota muutaman kerran, ei vaan meinannut raskia laittaa 89 euroa siihen mutta oon tykännyt tuosta mallista vuosia niin päätin sen ostaa.Mulla on kans tollanen,sain rippilahjaksi aikoinaa,pronssisena.Pidinkin sitä silloin paljon vaikka en koskaan ole mikään kalevalakoru fani ollutkaan.Muitakin kalevalakoruja on mutta ei niitä nuorena oikeen pitänyt ja nykysin en muutenkaan käytä.