The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mitenhän paljon porkkanaa saa syödä päivässä? Tän päivän ruoka on meinaa ollu aika pitkälle pelkkää porkkanaa.No töis söin hieman riisiä ja broilerikastiketta mut muuten vaan porkkanaa.
Hä? Ei kait siinä mitään rajaa oo?
Mikäs siinä - hyviä ovat ja maistuvat namituksilta(y)...

...kaikki on ookoo aina siihen asti kuhan ei vaan etuhampaat rupee kasvamaan tai hymykuoppapaikkaa kutittamaan viiksikarvojen muodossa:cautious:...
 
Mitenhän paljon porkkanaa saa syödä päivässä? Tän päivän ruoka on meinaa ollu aika pitkälle pelkkää porkkanaa.No töis söin hieman riisiä ja broilerikastiketta mut muuten vaan porkkanaa.
Nii...täähän on se ikuisuus kysymys ainakin joka toisessa asiassa että kuinka paljon on liikaa :p

No siis joo, en tainnunna kyllä nyt yhtään auttaa tässä asiassa:notworthy:

Sun pitää kanssa laittaa protskut kuntoon kun kerta minunnii pitää! Eli: Munaa, kanaa, kalaa, rahkaa, pähkinöitä, papuja...*pupattaa ja pipajaa*:cool:
 
Tupsuhäntä olis kiva,vois aina vähän heilutella sitä:rolleyes:
Niin ens alkuun minäkin aattelin, että toihan vois olla söpö juttu, MUTTA mietiPPÄ sitä kun kuljet peppu keikkuen mustissa housuissa ihmisten ilmoilla ja se söpö hännän töpönen pullistelee takapuolelta...vähän jengi kattelis että joko sulla on maailman mahtavimmat peräpukamat tai sitten oot unohtanut jotain sinne housuun ''aamujumpan'' jälkimainingeissa:unsure:
 
Nii...täähän on se ikuisuus kysymys ainakin joka toisessa asiassa että kuinka paljon on liikaa :p

No siis joo, en tainnunna kyllä nyt yhtään auttaa tässä asiassa:notworthy:

Sun pitää kanssa laittaa protskut kuntoon kun kerta minunnii pitää! Eli: Munaa, kanaa, kalaa, rahkaa, pähkinöitä, papuja...*pupattaa ja pipajaa*:cool:
No ootko laittanu vai höpäjätkö vaan mulle mutta et itse noudata...Munaa ,kanaa ja pähkinöitä menee mutta kalaa en oo syöny ikuisuuksiin ja papui en syö...siis niitä paksuja kamalia.Herneitä kylläkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Pessimisti
Niin ens alkuun minäkin aattelin, että toihan vois olla söpö juttu, MUTTA mietiPPÄ sitä kun kuljet peppu keikkuen mustissa housuissa ihmisten ilmoilla ja se söpö hännän töpönen pullistelee takapuolelta...vähän jengi kattelis että joko sulla on maailman mahtavimmat peräpukamat tai sitten oot unohtanut jotain sinne housuun ''aamujumpan'' jälkimainingeissa:unsure:
Siihen leikataan reikä mistä töpöhäntä pääsee keikkumaan.Tiätty!
 
No ootko laittanu vai höpäjätkö vaan mulle mutta et itse noudata...Munaa ,kanaa ja pähkinöitä menee mutta kalaa en oo syöny ikuisuuksiin ja papui en syö...siis niitä paksuja kamalia.Herneitä kylläkin.
No siis nythän on niin että eipäs nyt vaiheta aihetta vaan puhutaan sun roheiineista:love: Kyllä mä koko ajan työstän itteeni oikeeseen suuntaan:notworthy:
Siihen leikataan reikä mistä töpöhäntä pääsee keikkumaan.Tiätty!
:eek:
Leikellä? Mun pöksyjä? Herttileijaa, ei nyssentään:alien:
 
vierailija
hirviää kynislankkaa sulla
Kuvan olla oli teksti ettei kuva ollut omasta kädestä :)
En pahemmin käytä kynsilakkoja paitsi joskus ihan väritöntä.

Olen havainnut, että pienistä lahjuksista ei ole lepyttelyssä ainakaan haittaa.
Ei kai niistä haittaakaan ole, itse en sellaisia tarvitse :)

Mulla on kans tollanen,sain rippilahjaksi aikoinaa,pronssisena.Pidinkin sitä silloin paljon vaikka en koskaan ole mikään kalevalakoru fani ollutkaan.Muitakin kalevalakoruja on mutta ei niitä nuorena oikeen pitänyt ja nykysin en muutenkaan käytä.
Mä en ole eron jälkeen käyttänyt sormuksia. Löysin yhden äidin sormuksen jota joku aika sitten käytin mutta ei se ole oikein sellanen mitä joka päivä pitäisi. Sitten ostin yhden, sitten toisen ja nyt tuon kalevalan. Kuitenkin katsellut tuota muutaman kerran, ei vaan meinannut raskia laittaa 89 euroa siihen mutta oon tykännyt tuosta mallista vuosia niin päätin sen ostaa.

Se perniön sormus on mulla pronssisena.

Nyt muutenkin korut vaihtuneet hopeisiin kun ennen tuli käytettyä kultasia.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä