Voidaan laittaa sellainenkin sitte peppuskaban jälkeen, on enempi peppumiehiä Ehkäpä perseestä koko jätkä
Miksi ei koskaan tissiskabaa?
Miksi ei koskaan tissiskabaa?
Mitäs muuta meinasit Rättis tehä niiden berberikuvien kanssa ? kuitenkin hyväskäytät niitä
Mie niin arvasin ton runk... hommelinSitten ku niitä on tarpeeksi, niin teen niistä äänestyksen
Runkkailen varmaan niitten kans myös, että osaan itse äänestää oikeaa kuvaa
Olihan meillä kerran jo ihan hyvässä vauhdissa ne skabat, mutta se Doves imaili herneen nokkaan ja syvälle
Oot sie kanssa yhen sortin taavetti.Sitten ku niitä on tarpeeksi, niin teen niistä äänestyksen
Olihan meillä kerran jo ihan hyvässä vauhdissa ne skabat, mutta se Doves imaili herneen nokkaan ja syvälle
Oot sie kanssa yhen sortin taavetti.
Mie niin arvasin ton runk... hommelin
Ai mistä se veti herneet nenuun ?
Nii tykkääkiKaikki tykkää isoista tisseistä.
Ehjät ja mustat, miks sä haluat tietää?Minkälaiset sali housut sulla on?
Saattaa kuulua sarjaan tyhmiä kysymyksiä.Ehjät ja mustat, miks sä haluat tietää?
Varmaan sen onko vartalon myötäinen.Ehjät ja mustat, miks sä haluat tietää?
Eli ehjät ja mustat on ihan hyvän höveli vastaus RättikselleVarmaan sen onko vartalon myötäinen.
Ja kun Rättis palaa linjoille niin mikään ei enään ole ehjää. Ainoastaan mustaa.Eli ehjät ja mustat on ihan hyvän höveli vastaus Rättikselle
Just tollaset paitsi ettei näy läpi
Suihkun raikas ja yö paita päällä. Kohta nukuksimaan.
Menit sä sinne vahingossa kaks kertaa?Iltawillit
..ja meikäläinen
Suuren suuni kanssa
Kävin kaupassa.
Kaksi kertaa*ufopääkkönen*
Kymmenen minuutin sisään*kuiskaa*
Kassaneiti huikkas mun perään että kauppa on vielä yheksään auki jos vaikka kolmatta kertaa tyrkkäis...
Ei tyrkkää vaikkajamitä tapahtuis. Ni!
Toistan itseäni:Ei anonyyminä voikkaan lähettää, mutta se toimiikin, niin, että lähetät sen mulle ensin, niin liitän sen muitten kuvien kans skabaan, niin kukaan ei tiedä, että se on sun berberi
Voi josemariahernandez sun kanssa!!!Sitten ku niitä on tarpeeksi, niin teen niistä äänestyksen
Eka kerta valitettavan tarkoituksellinen ja pakollinen.Menit sä sinne vahingossa kaks kertaa?
Mun berberipepandeerus menetti nyt ja jatkossakin nettineitsyytensä
Ei ihme jos kolottaa jollakin, jos on tuolle altistunut:"Vesi,
sokeri,
kuoritut soijapavut (5,7%),
rypälesokeri,
vähärasvainen kaakaojauhe (1%),
kaakaojauhe, (0,3%),
kalsiumkarbonaatti,
merisuola,
happamuudensäätöaine(dikaliumfosfaatti),
stabilointiaineet (guarkumi, ksantaanikumi, karrageeni),
luontainen aromi,