Sitten pikimmiten mister Kais'n kainaloiseksi likisteltäväksi siitä, no alahan mennä jo ja ota sitä lämpöä itellesJoop,moneen kohtaan on koskenut,ei onneksi ihan kaikiin
Lämpö auttaa ainakin jonkin verran.
Sitten pikimmiten mister Kais'n kainaloiseksi likisteltäväksi siitä, no alahan mennä jo ja ota sitä lämpöä itellesJoop,moneen kohtaan on koskenut,ei onneksi ihan kaikiin
Lämpö auttaa ainakin jonkin verran.
Ainakin ehtii nollaantua työpääkkönen ennen kuin tulee kotiinJoo ja voin loppumatkan nukkua.
Mä oon hövelillä tuulella ja armahdan kaikkia eli nöyp, en lähde
No eihän anonyyminä voi kuvaa lähettää...Jos haluat osallistua anonyyminä niin laita kuva yyveenä niin liitän sen skabaan
Hopi hopi, kohta on jo kiire kentälle. Pikkarit ja muu välttämättömyys pakattu ja laukku pullottaa. Amsrerdam houkutuksineen odottaa ja illalla jo etsiskelen kadonnutta ystävätärtä. Ettei vaan istu jossain näyteikkunassa punaisen valon valaistuksessa?
Siks ettei kellään muulla olis saumoja voittaa jos sä osallistutMiksi ei koskaan tissiskabaa?
Tuskin niin käy.Siks ettei kellään muulla olis saumoja voittaa jos sä osallistut
Aamulla oli vaikea nousta ylös. Mutta siinähän se meni. Koko ajan tekemistä ja liikkumista. Aika meni nopeasti.Mitenkäs softyn eka työpäivä meni?
HöhKahvia
Ois muuten ollu tänään isän syntymäpäivä
Miksei muka?Tuskin niin käy.
Taas ollaan tässä niiiiiin samanlaisia...Jaa...että korut ja lepyttelyt.
Mä en osaa koruja käyttää. Niitä kyllä löytyy mutta aika hyvin ovat saaneet viihtyä rasioissaan. Mä oon noiden korujen kanssa ihan yhtä huono kuin meikkienkin. En osaa niin en käytä. Ripsiväriä joskus, jos satun muistamaan, laitan. Muista tökötyksistä en sitten tajuu mitään...
Mitä tulee lepyyttelyyn niin ei mua ainakaan lahjoa tarvii. Riittää kun kaappasee syliinsä ja haliruttasee kunnolla...
Ei kaikki tykkää isoista tisseistä.Miksei muka?
Siis oikeesti nyt! Kohta alkaa jalka läpsyttelemään lattiaa, hermo menemään ja pienet savu tupsaukset tulemaan korvista ulos Mä SAIN kun tuli porkkanoista puhe, niin kässääks Mä S-A-I-N sen ohjeen ihan sillä miten kyseinen ihminen oli itte tehnyt!Miksi tarvittit ohjeen.
Äläkä vastaa, kilttiVastaan joskus toisella kertaa
Mulla on kans tollanen,sain rippilahjaksi aikoinaa,pronssisena.Pidinkin sitä silloin paljon vaikka en koskaan ole mikään kalevalakoru fani ollutkaan.Muitakin kalevalakoruja on mutta ei niitä nuorena oikeen pitänyt ja nykysin en muutenkaan käytä.Aina tykännyt yhdestä tietystä Kalevala sormuksesta ja tänään sen ostin
No eihän anonyyminä voi kuvaa lähettää...
..ja muutoin tuossa on liian herrkullista lipsahduksen mahkua berberini neitsyysnettiviuhahtamiseen jotta - kiitos houkuttelusta kuitenkin*niiata niksauttaa* mutta mä annan näiden pakaroiden pyöriä ja sheikata näissä leveyspiirin asteissa eli täällä jumalanseläntakana