En ees kysy mikä teillä on sitten tehokkain keino pitää tyttöystävä kurissaEi kannata
kurissa = tyytyväisenä!!
En ees kysy mikä teillä on sitten tehokkain keino pitää tyttöystävä kurissaEi kannata
Minäkin tiedän, että sapuskaa laitetaan pääsääntöisesti uunissa/kattilassa/pannulla.Uuniin laittaa, ei voi olla vaikeaa.
Vastaus on koivuvitsaEn ees kysy mikä teillä on sitten tehokkain keino pitää tyttöystävä kurissa
kurissa = tyytyväisenä!!
Kaipa naisissa on eroja? Kummallista.Muhun ei tehois korut tai suklaa...salmiakki vois tehota jo...kukkia ei kannata tuoda kun kissa tuhoais ne samana päivänä. Lepyttelyyn mun tapauksessa tehoaa ihan muut kuin materiaalit
Nääh, draculapussilla saa jo aika isot törttöilyt anteeks.Kaipa naisissa on eroja? Kummallista.
Mut sopivan yhdistelmän tietty määrittää se kuinka paljon on itte tullu törttöiltyä.
Salmiakkipussilla ei vissiin kauheen suurta törttöilyä paikkaa?
No ei lepyttelyyn nyt mitään ostella tarvitse. Kai sitä varastaakin voi. Kumpikin siis.
naisVETTÄ SATAA!
täällä makaronilaatikkoaTällä on lihapullia soosissa joiden seuraksi ajattelin keittää spagettia.
Kunpi vaanHmm.söisinkö tänään eilistä makaroonilaatikkoa vai tekisinkö minäkin jauhelihakastiketta ja jotain sen seuraks.Laatikosta jäi paistettua jauhelihaa jonkun verran käyttämättä.
Kohta kauppaanNo häh!
Uus viikko ja uudet vöyhötykset!
Maanantai jo hienosti melkein syrjällänsä, vähänkö meni nopeesti päivä kun oli kiirusta mutta en valita kun vielä tässä ehtii nauttia....auringonpaisteesta!
Eli moikka sulle - mikäs on meininki?
Pistän ny perunoi kiehumaan
Hjuva hjuva, ostat sitten suunmakuisia aineksia . Mä yritän väistellä nyt sitä putiikkia muutaman päivän...ainakin toistaiseksi jääkaappikin on kunnossa(=löytyy ruokaa)Kohta kauppaan
*Halirutistaa siskonsa pieneks pörrömytyks*
Eipä oikein voi mittään,venytellä voi jos pystyy ja kipulääke lievittää jonkin verran,mutta eipä nekään noita kipuja kokonaan estä tai vähennä.Aivan ja kun ei noille oikein mitään voi.
May the Force be with youNyt liiteriin ja ääsmarkettiin
Olen havainnut, että pienistä lahjuksista ei ole lepyttelyssä ainakaan haittaa.No ei lepyttelyyn nyt mitään ostella tarvitse. Kai sitä muutenkin lepytettyä saa jos riitoja on. Molemmin puolin siis.
hirviää kynislankkaa sullaTämä on siis perniön sormus
muoks ei ole oma käsi tuossa, mulla tuo sormus pronssisena
sulla tais olla venakko postimyyntivaimoOlen havainnut, että pienistä lahjuksista ei ole lepyttelyssä ainakaan haittaa.