The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Muhun ei tehois korut tai suklaa...salmiakki vois tehota jo...kukkia ei kannata tuoda kun kissa tuhoais ne samana päivänä. Lepyttelyyn mun tapauksessa tehoaa ihan muut kuin materiaalit :)
 
Muhun ei tehois korut tai suklaa...salmiakki vois tehota jo...kukkia ei kannata tuoda kun kissa tuhoais ne samana päivänä. Lepyttelyyn mun tapauksessa tehoaa ihan muut kuin materiaalit :)
Kaipa naisissa on eroja? Kummallista.
Mut sopivan yhdistelmän tietty määrittää se kuinka paljon on itte tullu törttöiltyä.
Salmiakkipussilla ei vissiin kauheen suurta törttöilyä paikkaa?
 
No häh:)!
Uus viikko ja uudet vöyhötykset(y)!

Maanantai jo hienosti melkein syrjällänsä, vähänkö meni nopeesti päivä kun oli kiirusta mutta en valita kun vielä tässä ehtii nauttia....auringonpaisteesta:love:!

Eli moikka sulle :)- mikäs on meininki?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Kohta kauppaan :)

*Halirutistaa siskonsa pieneks pörrömytyks*
Hjuva hjuva, ostat sitten suunmakuisia aineksia (y). Mä yritän väistellä nyt sitä putiikkia muutaman päivän...ainakin toistaiseksi jääkaappikin on kunnossa(y)(=löytyy ruokaa)

:oops::love: tulikin rutistukset tarpeeseen...:barefoot:*:sneaky: ei voi väistää vilperttivilmana tilaisuutta vaan...pikasennopeasti juoksuttaa sormiaan pitkin siskolikan kylkikaaria!!*
 
Jaa...että korut ja lepyttelyt.


Mä en osaa koruja käyttää:barefoot:. Niitä kyllä löytyy mutta aika hyvin ovat saaneet viihtyä rasioissaan. Mä oon noiden korujen kanssa ihan yhtä huono kuin meikkienkin:notworthy:. En osaa niin en käytä. Ripsiväriä joskus, jos satun muistamaan, laitan. Muista tökötyksistä en sitten tajuu mitään...


Mitä tulee lepyyttelyyn niin ei mua ainakaan lahjoa tarvii. Riittää kun kaappasee syliinsä ja haliruttasee kunnolla...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä