The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jos haluat osallistua anonyyminä niin laita kuva yyveenä niin liitän sen skabaan :)
No eihän anonyyminä voi kuvaa lähettää:unsure:...
..ja muutoin tuossa on liian herrkullista lipsahduksen mahkua berberini neitsyysnettiviuhahtamiseen:rolleyes::D jotta - kiitos houkuttelusta kuitenkin*niiata niksauttaa* mutta mä annan näiden pakaroiden pyöriä ja sheikata näissä leveyspiirin asteissa eli täällä jumalanseläntakana :)
 
Jaa...että korut ja lepyttelyt.


Mä en osaa koruja käyttää:barefoot:. Niitä kyllä löytyy mutta aika hyvin ovat saaneet viihtyä rasioissaan. Mä oon noiden korujen kanssa ihan yhtä huono kuin meikkienkin:notworthy:. En osaa niin en käytä. Ripsiväriä joskus, jos satun muistamaan, laitan. Muista tökötyksistä en sitten tajuu mitään...


Mitä tulee lepyyttelyyn niin ei mua ainakaan lahjoa tarvii. Riittää kun kaappasee syliinsä ja haliruttasee kunnolla...
Taas ollaan tässä niiiiiin samanlaisia...:D
 
Ei anonyyminä voikkaan lähettää, mutta se toimiikin, niin, että lähetät sen mulle ensin, niin liitän sen muitten kuvien kans skabaan, niin kukaan ei tiedä, että se on sun berberi :)

No eihän anonyyminä voi kuvaa lähettää:unsure:...
..ja muutoin tuossa on liian herrkullista lipsahduksen mahkua berberini neitsyysnettiviuhahtamiseen:rolleyes::D jotta - kiitos houkuttelusta kuitenkin*niiata niksauttaa* mutta mä annan näiden pakaroiden pyöriä ja sheikata näissä leveyspiirin asteissa eli täällä jumalanseläntakana :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä