The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ellulla ja Lunala on vähän sama juttu.

Puuttuu se mies johon voi luottaa hyvässä ja pahassa.
Puuttuu usko siihen, että semmoisia vois olla olemassa.

Vitut.
Mä luulen että Lunaa ei _kiinnosta_ tietää onko sellasia miehiä...mä kyllä tiedän ja tiedostan asian eli että hyviä miehiä on ja paljon, että nöy worry mate :)

muoks eikä kyse ole aina siitä että joku mies olisi huono, aina ei vaan onnistu...ei edes joka toinen kerta välttämättä...mutta se ei tee miehistä huonoja.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Eikä :eek:
Taas se natina kuuluu naapurista.
Meijän talossa ei kuulu natina mut välil kuuluu kun nainen voihkii sitä yhtä ja samaa ähinää ja mies on hiljaa kunnes lopuks vähän ähkäsee. Ei siinä mitään,mä voin laittaa korvatulpat mutta oikeesti kun se nainen ääntelee niin tylsästi.Olis edes välillä erilaisiii äänii ja äänen voimakkuuksia mut sitä yhtä äänialaa vaan joka kerta. Kuka sellasta jaksaa kuunnella:cautious:
 
Meijän talossa ei kuulu natina mut välil kuuluu kun nainen voihkii sitä yhtä ja samaa ähinää ja mies on hiljaa kunnes lopuks vähän ähkäsee. Ei siinä mitään,mä voin laittaa korvatulpat mutta oikeesti kun se nainen ääntelee niin tylsästi.Olis edes välillä erilaisiii äänii ja äänen voimakkuuksia mut sitä yhtä äänialaa vaan joka kerta. Kuka sellasta jaksaa kuunnella:cautious:
Mä kuulostan kuulema helposti siltä niinkun oisin tulossa :D

Emmä kyllä sitä tiiä miten tää liittyi mitenkään tähän aiheeseen:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Miten koko session voi kuulostaa siltä kun olis tulossao_O

Ei varmaan mitenkään halusit vaan kertoa vähän tulemisistas:barefoot:
Siis kun eijj mä tarkotin että esim. kun hätäännyn ja alan selittämään kiireellä jotain ja yritän löytää oikeet sanat ja siinä samalla hengitelläkin, kuulostan kuulema ihan joltain muulta kuin hätäiseltä :cautious:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä