RinkejäOikeesti kuka nyt rinkejä käyttää,kamalia sellaset narut persvaossa.
RinkejäOikeesti kuka nyt rinkejä käyttää,kamalia sellaset narut persvaossa.
Olen katsonut elokuvia.Hyvin sinä olet asioista selvillä vaikka oletkin aseksuaalinen introvertti.
..no ei oo mutta hiukan myöhässä oon toisinaan tajunnu että..kannattais nyt oikeesti edes muistaa ja huomata miten pitkälyhythelmaisen vaatekappaleen kans on milloinkin pyllistämässä ruuhkaisessa kaupassa tai jossain.....Tuskin kukaan pikku viihottumista paheksuu. Vai onko joku sulle oikein niin sanonut
..ööö...hmmm..taijankin nyt olla hiljaa...Ei mun käsitys siihen tapaukseen liity mitenkään, vaan ihan maalaisjärjen käyttöön. Kyllä sitä välillä täytyy ihmetellä mitä joittenkin naisten päässä liikkuu, vai liikkuuko mitään.
Eiks vanhat ihmiset puhu niistä niinRinkejä
No toi nyt ainakin tuli sillä kokemuksen äänellä * nyökyttelee pontevasti*...!!Tarkotin ihan tavallisia "mummoalkkareita", en mitään pitsistringejä.
Siitä kun vaan sitä "punttia" siis jalkareikää raottaa, hyvin muljahtaa "avain lukkoon".
Joskus melkosessa kankkusessa heräsin sunnuntaina kuudelta aamulla kun vastapään asukki siivos siimaleikkurilla ojan pohjia. ilmaisin ystävällisesti et mietis nyt vähän. sain unta uusiks niin heräsin helvetinmoiseen mekkalaan. oli sit ottanut lehtipuhaltimen käyttöön. siinä kohtaa ymmärrykseen auttoi pelkkä ulkooven avaus.Työn äänet ja lasten leikit ovat asioita joissa mun pinnani venyy loputtomiin.
Mut jos ei arkipäivänä tapahdu mitään ja lauantaiaamuna aletaan paukuttamaan niin huumorintajuni on koetuksella.
Onks sun alkkareissa valmiit reiät?
eli iloa olet tuonut yhteiskuntaan..no ei oo mutta hiukan myöhässä oon toisinaan tajunnu että..kannattais nyt oikeesti edes muistaa ja huomata miten pitkälyhythelmaisen vaatekappaleen kans on milloinkin pyllistämässä ruuhkaisessa kaupassa tai jossain.....
Eip toisenlaiset,pikkarit, ei kalsaritai sellaset reikäset Uuno Turpahuuru kalsarit?
Myydäänkö sielläkin kalsareita ja pikkareitaHuomenna pääsee taas rautakauppaan
poskipunanpaikka on itellä ainakin löytyny aika nopsasti silloin kun oon hoksannu että hopsansaa sentään...eli iloa olet tuonut yhteiskuntaan
Ei, sieltä saa akryylimassaa.Myydäänkö sielläkin kalsareita ja pikkareita
olet siis kokeillu käytännössä.Tarkotin ihan tavallisia "mummoalkkareita", en mitään pitsistringejä.
Siitä kun vaan sitä "punttia" siis jalkareikää raottaa, hyvin muljahtaa "avain lukkoon".
Käy kysymässä, ihan nätisti?Mä siis olen soittanut humppaa taatusti tarpeksi.
Korvani ovat tottuneet äänenpaineisiin, ihan järjettömiin.
Lasten leikkejä mun korvani kestävät loputtomiin vaikka niistä lähtis ääntäkin. Ihan vapaasti.
Samoin työn ääniä mä siedän vaikka kuinka kunhan ne loppuu iltauutisiin mennessä.
Mut jos joku saa päähänsä kaataa kirjahyllyn keskellä yötä ja hakata vaimon kaupanpäällisiksi, niin mulle ei auta sanoa, että "mä olen vuorineuvos". Mä nimittäin olen se joka lyö turpaan ja lujaa jos asiaton meteli ei lopu.
Vittu jos keskiviikkona, torstaina tai perjantaina ei tartte tehdä mitään niin miks helvetissä lauantai- aamuna klo 07 tarttee alkaa paukuttamaan?
SiveysvöitäMyydäänkö sielläkin kalsareita ja pikkareita
En osaa arabiaa?Käy kysymässä, ihan nätisti?
Mä näin Turkissa uimarannalla yhellä nuorella turkkilaisnaisella sellasen, sen iso karvanen mies näytti kauheen vihaselta koko ajan ja seuras katseellaan sen vaimonsa ilmeitä ja murahteli jotain älämölöä jos sen naisparan katse meni jonnekin minne ei saanutSiveysvöitä
Sanot vaan että allahu akbar ja vedät pataan...eiköhän ne jotain siitä ymmärräEn osaa arabiaa?