mä niin haluaisin tietää paljonko tuosta jutusta on kalavaletta.Mä nimittäin olen se joka lyö turpaan ja lujaa
Rupeepas väisteleen siellä, Lunis on herkillään tommosesta vihjailusta joten tantzikenkuset jalkaan sillä kohta viuhtoo kipakankiukkunen ruoskansiima varpaittesi kohdalla Lunan puhistessa ruoskan toisessa päässä...olet siis kokeillu käytännössä.
ruoska on nyt kokemuksesta aika pientä kun lunasta on kyse, yleensä on vähintään se haarukka silmässä.Rupeepas väisteleen siellä, Lunis on herkillään tommosesta vihjailusta joten tantzikenkuset jalkaan sillä kohta viuhtoo kipakankiukkunen ruoskansiima varpaittesi kohdalla Lunan puhistessa ruoskan toisessa päässä...
Hyvä, paheksutaan yhessä.Paheksun
OhoMä näin Turkissa uimarannalla yhellä nuorella turkkilaisnaisella sellasen, sen iso karvanen mies näytti kauheen vihaselta koko ajan ja seuras katseellaan sen vaimonsa ilmeitä ja murahteli jotain älämölöä jos sen naisparan katse meni jonnekin minne ei saanut
Nimenomaan oho.
Toi en ole mä.Sanot vaan että allahu akbar ja vedät pataan...eiköhän ne jotain siitä ymmärrä
Kiva juttu.Täällä ollaan jo puolessa välissä.Kamala paniikki jo töihin paluusta.lomat lähenee. veikkaisin et 7 työpäivää ja sit perse nurmikolle.
mää odotan jo nyt innolla töihin paluutaKiva juttu.Täällä ollaan jo puolessa välissä.Kamala paniikki jo töihin paluusta.
Neitokainen, sinä suorastaan kerjäät tytöttelyä!
mää odotan jo nyt innolla töihin paluuta