The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
tääl on hiljaista. kun oikein tarkkaan kuuntelee niin kuulee ylen uutiset naapurin mummelin puolelta. se on vähän kuuro niin pitää kovalla. noh 90 on jo ikääkin.
pitää sen takapiha huomenna siistiä, siis nurmikko ajaa. ja tähän kiitos ei arvon palstalaisilta mitään väännöksiä.
mutt hienoo että autat toista, tuon ikäiselle ruohonleikkuu ois aikamoinen haaste tehä ite.
 
mutt hienoo että autat toista, tuon ikäiselle ruohonleikkuu ois aikamoinen haaste tehä ite.
pieni piha ja pieni vaiva. eurojakin välillä tarjoaa ja olen todennut et on paljon helpompi ottaa se vitonen sillontällön kun kieltäytyä siitä.
mut mukava kahvitella ja turista välillä. ain se on jotain leiponutkin kun kahville huutelee :)
 
Mä luulen että Lunaa ei _kiinnosta_ tietää onko sellasia miehiä...mä kyllä tiedän ja tiedostan asian eli että hyviä miehiä on ja paljon, että nöy worry mate :)

muoks eikä kyse ole aina siitä että joku mies olisi huono, aina ei vaan onnistu...ei edes joka toinen kerta välttämättä...mutta se ei tee miehistä huonoja.
Kyllä minäkin hyviä miehiä tunnen. Mutta en ole niiden kanssa suhteeseen pyrkimässä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä