ääni ei siis tullukkaan sun keittiöstä.Eikä
Taas se natina kuuluu naapurista.
ääni ei siis tullukkaan sun keittiöstä.Eikä
Taas se natina kuuluu naapurista.
tääl on hiljaista. kun oikein tarkkaan kuuntelee niin kuulee ylen uutiset naapurin mummelin puolelta. se on vähän kuuro niin pitää kovalla. noh 90 on jo ikääkin.Mitäs sun naapureista kuuluu?
mutt hienoo että autat toista, tuon ikäiselle ruohonleikkuu ois aikamoinen haaste tehä ite.tääl on hiljaista. kun oikein tarkkaan kuuntelee niin kuulee ylen uutiset naapurin mummelin puolelta. se on vähän kuuro niin pitää kovalla. noh 90 on jo ikääkin.
pitää sen takapiha huomenna siistiä, siis nurmikko ajaa. ja tähän kiitos ei arvon palstalaisilta mitään väännöksiä.
pieni piha ja pieni vaiva. eurojakin välillä tarjoaa ja olen todennut et on paljon helpompi ottaa se vitonen sillontällön kun kieltäytyä siitä.mutt hienoo että autat toista, tuon ikäiselle ruohonleikkuu ois aikamoinen haaste tehä ite.
Eli oot aina ja jokatilanteessa tuloillaan Varmaan aika rankkaa sekinSiis kun eijj mä tarkotin että esim. kun hätäännyn ja alan selittämään kiireellä jotain ja yritän löytää oikeet sanat ja siinä samalla hengitelläkin, kuulostan kuulema ihan joltain muulta kuin hätäiseltä
OisinkinEli oot aina ja jokatilanteessa tuloillaan Varmaan aika rankkaa sekin
Mä olin makkarissa. Kuului yläpuolelta. Ennenkin kuulunut kun olen ollut sängyssä.ääni ei siis tullukkaan sun keittiöstä.
jos ne natisuttaa sitä hetekaa silleen vihjailevasti sulle kun toivoisivat sut mukaansa?Mä olin makkarissa. Kuului yläpuolelta. Ennenkin kuulunut kun olen ollut sängyssä.
Pöh. Jos jätkä haluaa niin tulee ovelle. Kerran tuli kun en ollut kotona.jos ne natisuttaa sitä hetekaa silleen vihjailevasti sulle kun toivoisivat sut mukaansa?
Kyllä minäkin hyviä miehiä tunnen. Mutta en ole niiden kanssa suhteeseen pyrkimässä.Mä luulen että Lunaa ei _kiinnosta_ tietää onko sellasia miehiä...mä kyllä tiedän ja tiedostan asian eli että hyviä miehiä on ja paljon, että nöy worry mate
muoks eikä kyse ole aina siitä että joku mies olisi huono, aina ei vaan onnistu...ei edes joka toinen kerta välttämättä...mutta se ei tee miehistä huonoja.
Oikea asenne, suhteista tulee vaan harmeja, ennemmin tai myöhemmin.Kyllä minäkin hyviä miehiä tunnen. Mutta en ole niiden kanssa suhteeseen pyrkimässä.
Sitä mä just tarkotin sanoaKyllä minäkin hyviä miehiä tunnen. Mutta en ole niiden kanssa suhteeseen pyrkimässä.
No mitä se nyt sillon hyödyttää tulla ovelle ruinaamaan kun toinen oo ees kotonaPöh. Jos jätkä haluaa niin tulee ovelle. Kerran tuli kun en ollut kotona.
Ei sitä nyt toitottaa tarvi Auta nyt yhtäänOikea asenne, suhteista tulee vaan harmeja, ennemmin tai myöhemmin.
Hyvähän se on tuoda julki sekin puoliEi sitä nyt toitottaa tarvi Auta nyt yhtään
Hyvähän se on tuoda julki sekin puoli
Luuli mun olevan kotona. Tuli yöllä ovelle. Oltiin nähty baarissa.No mitä se nyt sillon hyödyttää tulla ovelle ruinaamaan kun toinen oo ees kotona