The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Työn äänet ja lasten leikit ovat asioita joissa mun pinnani venyy loputtomiin.

Mut jos ei arkipäivänä tapahdu mitään ja lauantaiaamuna aletaan paukuttamaan niin huumorintajuni on koetuksella.
Joskus melkosessa kankkusessa heräsin sunnuntaina kuudelta aamulla kun vastapään asukki siivos siimaleikkurilla ojan pohjia. ilmaisin ystävällisesti et mietis nyt vähän. sain unta uusiks niin heräsin helvetinmoiseen mekkalaan. oli sit ottanut lehtipuhaltimen käyttöön. siinä kohtaa ymmärrykseen auttoi pelkkä ulkooven avaus.
 
Mä siis olen soittanut humppaa taatusti tarpeksi.
Korvani ovat tottuneet äänenpaineisiin, ihan järjettömiin.

Lasten leikkejä mun korvani kestävät loputtomiin vaikka niistä lähtis ääntäkin. Ihan vapaasti.
Samoin työn ääniä mä siedän vaikka kuinka kunhan ne loppuu iltauutisiin mennessä.

Mut jos joku saa päähänsä kaataa kirjahyllyn keskellä yötä ja hakata vaimon kaupanpäällisiksi, niin mulle ei auta sanoa, että "mä olen vuorineuvos". Mä nimittäin olen se joka lyö turpaan ja lujaa jos asiaton meteli ei lopu.

Vittu jos keskiviikkona, torstaina tai perjantaina ei tartte tehdä mitään niin miks helvetissä lauantai- aamuna klo 07 tarttee alkaa paukuttamaan?
 
Mä siis olen soittanut humppaa taatusti tarpeksi.
Korvani ovat tottuneet äänenpaineisiin, ihan järjettömiin.

Lasten leikkejä mun korvani kestävät loputtomiin vaikka niistä lähtis ääntäkin. Ihan vapaasti.
Samoin työn ääniä mä siedän vaikka kuinka kunhan ne loppuu iltauutisiin mennessä.

Mut jos joku saa päähänsä kaataa kirjahyllyn keskellä yötä ja hakata vaimon kaupanpäällisiksi, niin mulle ei auta sanoa, että "mä olen vuorineuvos". Mä nimittäin olen se joka lyö turpaan ja lujaa jos asiaton meteli ei lopu.

Vittu jos keskiviikkona, torstaina tai perjantaina ei tartte tehdä mitään niin miks helvetissä lauantai- aamuna klo 07 tarttee alkaa paukuttamaan?
Käy kysymässä, ihan nätisti?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä