kerkeet tankkaan tinkan ja tuleen poikkeen.Öykei
Joo, vilasin sitä äsken.Nyt olis ellulle ohjelma friillä
Montako tankillista meneekerkeet tankkaan tinkan ja tuleen poikkeen.
veikkaaan et tinkal menee edestakaiseen matkaan noin 15,2 litraa polttoainetta.Montako tankillista menee
Mä luulen että Lunaa ei _kiinnosta_ tietää onko sellasia miehiä...mä kyllä tiedän ja tiedostan asian eli että hyviä miehiä on ja paljon, että nöy worry mateEllulla ja Lunala on vähän sama juttu.
Puuttuu se mies johon voi luottaa hyvässä ja pahassa.
Puuttuu usko siihen, että semmoisia vois olla olemassa.
Vitut.
Joo, Liimauduin kuvaruutua nuolemaan äsken.
En kehtaa tehdä tarkentavaa kysymystäveikkaaan et tinkal menee edestakaiseen matkaan noin 15,2 litraa polttoainetta.
oot vaan kateellinenEikä
Taas se natina kuuluu naapurista.
Tietysti, mie en saa mittää.oot vaan kateellinen
Siellä se Steven harrastaa sun naapurin kanssa iltajumppaa..mene kuuntelemaan oven taakse ja huohota postiluukustaEikä
Meijän talossa ei kuulu natina mut välil kuuluu kun nainen voihkii sitä yhtä ja samaa ähinää ja mies on hiljaa kunnes lopuks vähän ähkäsee. Ei siinä mitään,mä voin laittaa korvatulpat mutta oikeesti kun se nainen ääntelee niin tylsästi.Olis edes välillä erilaisiii äänii ja äänen voimakkuuksia mut sitä yhtä äänialaa vaan joka kerta. Kuka sellasta jaksaa kuunnellaEikä
ain voi soittaa ovikelloa ja pyytää päästä mukaanTietysti, mie en saa mittää.
Mitäs sun naapureista kuuluu?oot vaan kateellinen
Mä kuulostan kuulema helposti siltä niinkun oisin tulossaMeijän talossa ei kuulu natina mut välil kuuluu kun nainen voihkii sitä yhtä ja samaa ähinää ja mies on hiljaa kunnes lopuks vähän ähkäsee. Ei siinä mitään,mä voin laittaa korvatulpat mutta oikeesti kun se nainen ääntelee niin tylsästi.Olis edes välillä erilaisiii äänii ja äänen voimakkuuksia mut sitä yhtä äänialaa vaan joka kerta. Kuka sellasta jaksaa kuunnella
Miten koko session voi kuulostaa siltä kun olis tulossaMä kuulostan kuulema helposti siltä niinkun oisin tulossa
Emmä kyllä sitä tiiä miten tää liittyi mitenkään tähän aiheeseen
Siis kun eijj mä tarkotin että esim. kun hätäännyn ja alan selittämään kiireellä jotain ja yritän löytää oikeet sanat ja siinä samalla hengitelläkin, kuulostan kuulema ihan joltain muulta kuin hätäiseltäMiten koko session voi kuulostaa siltä kun olis tulossa
Ei varmaan mitenkään halusit vaan kertoa vähän tulemisistas