Anna tulla vaan babyHaittaako jos saat kummastakin, molemmille silmille oma. Tasapuolinen on hyvä olla.
Anna tulla vaan babyHaittaako jos saat kummastakin, molemmille silmille oma. Tasapuolinen on hyvä olla.
Mulla on niin paljon vaatteita että eivät mahdu hyllyihin.mulla sentään on kaapit ja huoneet täsmällisessä järjestyksessä ilman mitään hermoiluja.
Kiitos. Ilmotan sitten kun tarvitsen, tänään en ainakaan.Mä voin lainata. Nyt on intoa täynnä.
mulla sentään on kaapit ja huoneet täsmällisessä järjestyksessä ilman mitään hermoiluja.
Jeesjees, got the pic!
Koetahan siinä itäsiipesi komerohuoneessa sitten pärjätä kuuppases kanssa , mulle riittää nää kaapit ihan hiien hyvin...
Enkä mä nytkyllä meinaa nuita komerobudjaamisia aatella enää ollenkaan! Siellä ne pysyy sisältöineen ilmankin...
Mitä kamaa sulla siellä o?On se huone jos siinä on ovi mistä voi PERIAATTEESSA mennä sisään, jos siellä ei ole liikaa kamaa..
KasvejaMitä kamaa sulla siellä o?
ettämitäköhähtäh...
Mun yks tuttu piti niitä tiettyjä kasveja aina kaksionsa saunassa...se löylyhuone oli ihan kun joku hiivatin viidakko ainaKasveja
Nytkypeppuilija sielläettämitäköhähtäh...
Nytkyllä en aattele kaappejakomeroitapuuhaahommaa enkä nytkyllä rupee mitn vääntämäänkääntämäänkään....
*lähti melko laiskanrentona nytkypyllyilemään ja keikuttelemaanvetkuttelemaan lanteitaan*
On siellä patja joka vie tilaa ja mitä lie pahvilaatikkoa ja kassia.Mitä kamaa sulla siellä o?
hymph.ihanniinkun et muka ymmärtänännä vitsin pointtiaOn siellä patja joka vie tilaa ja mitä lie pahvilaatikkoa ja kassia.
Mikälie vemputtajaNytkypeppuilija siellä
Ei siellä ainakaan huumeita ole, vitsiniekka.hymph.ihanniinkun et muka ymmärtänännä vitsin pointtia
Mulla on kanssa suosikkivaatteet mitkä käytän aina ihan loppuun ja niitä en anna kiertoon kenellekään. Nytkin on sellanen paita päällä mikä tulee pesukoneesta kuivauksen kautta melkein samantein päälle aina.On siellä patja joka vie tilaa ja mitä lie pahvilaatikkoa ja kassia.
Mikään vaatefriikki en ole, käytän aina samoja kuin aku ankka, mutta turhia vaatteitakin silti on sekä omia että lapsen mistä pitää eroon päästä.
Mulle naiset ovat neitosia tai rouvia.Mietin hetken että kirjotanko tuon vaiko sanan tytsi mutta pelkäsin saavani nyrkistä silmään jos laitan sen toisen
Mulla taas musta hupullinen canvas pusero, punaraitaset villasukat ja harmaa villapusero.Mulla on kanssa suosikkivaatteet mitkä käytän aina ihan loppuun ja niitä en anna kiertoon kenellekään. Nytkin on sellanen paita päällä mikä tulee pesukoneesta kuivauksen kautta melkein samantein päälle aina.
Tämä on se järjestys mihin minä pyrin. Helppo siivota.Mulla on niin paljon vaatteita että eivät mahdu hyllyihin.
Niinku tälleen. Ja vastakkaisella seinällä myös hyllyjä. Mutta on hyllyillä muutakin tavaraa. Ei pelkästään vaatteita.
40-luku soitti, se oli AK:ta vailla.Mulle naiset ovat neitosia tai rouvia.
Esikoistyttäreni ikäisiä saatan vahingossa tytötellä, mut vastaavasti he kutsuvat minua vanhaksi pervoksi.
Kaupan kassaneito joskus on unohtanut jopa laskuttaa kun olen sanonut "päivää kaunis neito".
.
Ex- rouvakulta aikanaan siivosi mun vaatekaappini. Ja heitti pois lempi teepaitani, jossa ei ollut edes tusinaa reikää.Mulla on kanssa suosikkivaatteet mitkä käytän aina ihan loppuun ja niitä en anna kiertoon kenellekään. Nytkin on sellanen paita päällä mikä tulee pesukoneesta kuivauksen kautta melkein samantein päälle aina.
Ma olisin sinuna jättänyt hänet, nyt sekin on myöhäistä.Ex- rouvakulta aikanaan siivosi mun vaatekaappini. Ja heitti pois lempi teepaitani, jossa ei ollut edes tusinaa reikää.
Arvaa harmittiko.
40- luvulla mä olisin ollut rintamalla ja sinä kotirintamalla eikä kummallakaan olis ollut kivaa.40-luku soitti, se oli AK:ta vailla.
Maailman paras vaimo.Ma olisin sinuna jättänyt hänet, nyt sekin on myöhäistä.
80-luvulla tehtiin kaikki kuunneltava musiikki.40- luvulla mä olisin ollut rintamalla ja sinä kotirintamalla eikä kummallakaan olis ollut kivaa.
50- luvulla mä olisin kuunnellut enemmän rokkia kuin lapsemme
60- luvulla keksittiin ehkäisypilleri joka viimeistään erotti seksin ja avioliiton
70- luvun vaatteisiin mä en suostu pukeutumaan
80- luvulla keksittiin musiikki jota en jaksa kuunnella
Ei mua kaivata menneinä eikä tulevina vuosikymmeninä.