Toi on kivaa puuhaa
Mun kokoiselle on myös yllättävän vaikee löytää sopivia vaatteita. Ostan esim. legginsit yleensä nuorten puolelta, ja siis mulla se johtuu siitä etten ole mikään goljatti pituudeltani Siks ostan sitten pöksyt nuorten puolelta siis ne mitkä on n. 160 centtisille...paitoja löytyy aikuistenkin puolelta..mutta koko pitäs olla se xs-s niin aina ei löydy. Joskus housuissa menee m kokokin kun ei tuo peräpää ole mikään maailman littaninMun kokoiselle on tosi vaikea löytää käytettyjä vaatteita.
Pääsen halvemmalla kun laihdutan entiseen kokoon.
Huone??!!
Lainaa aivoja siksi aikaa kun tyhjentäisin vaatehuoneen turhasta.
Uuuu yhellä on oikein vaateHUONE, mullon vaan komeroita...jaa niin joo no onhan mulla ullakkohuone vintillä
Katos katos molemmat kiinnitettiin samaan huomioHuone??!!
Vaate h u o n e??!!!!
ehken ihan hyväkin siinä puuhassa mennä aivottomana.......
Olet erittäin vetävän näköinen nytkin.Mun kokoiselle on tosi vaikea löytää käytettyjä vaatteita.
Pääsen halvemmalla kun laihdutan entiseen kokoon.
Uuuu yhellä on oikein vaateHUONE, mullon vaan komeroita...jaa niin joo no onhan mulla ullakkohuone vintillä
Mä teen silleen että kiskon vaatteet vaan raakasti komerosta lattialle ja alan arpomaan mikä menee pyykkiin, mikä roskiin, mikä kirppikselle...sä voit ihan hyvin tehdä saman ilman mun aivoja sieltä sun vaateHuoneesta mimmi
komero se on, KOMERO. Mutta eik sitä joskus sanota vaatehuoneeksikin, vai miksi se muka näppikseltäni lipsahti.Huone??!!
Vaate h u o n e??!!!!
ehken ihan hyväkin siinä puuhassa mennä aivottomana.......
Kiitos. Itseni takia haluan laihtua. Se onnistuu kun alan harrastamaan liikuntaa.Olet erittäin vetävän näköinen nytkin.
Jos itsesi tai vaatteiden vuoksi alat laihduttamaan niin siitä vaan.
Jebulis, ihan on samat sävelendeerukset täälläkinMä teen silleen että kiskon vaatteet vaan raakasti komerosta lattialle ja alan arpomaan mikä menee pyykkiin, mikä roskiin, mikä kirppikselle...sä voit ihan hyvin tehdä saman ilman mun aivoja sieltä sun vaateHuoneesta mimmi
Tämäkin sana pitäisi lailla kieltää, ällöttävä.Mä teen silleen että kiskon vaatteet vaan raakasti komerosta lattialle ja alan arpomaan mikä menee pyykkiin, mikä roskiin, mikä kirppikselle...sä voit ihan hyvin tehdä saman ilman mun aivoja sieltä sun vaateHuoneesta mimmi
mul oli yhes kolmiossa kaks vaatehuonetta. Jostain syystä toinen oli tyhjä ja toises ei tila piisannut. Mulla tais omassa vaatehuoneessa olla köö ja nappikset.
Jeps, luuserit. Koko itäsiipi on vaatehuonetta.
Mä voin lainata. Nyt on intoa täynnä.
Mietin hetken että kirjotanko tuon vaiko sanan tytsi mutta pelkäsin saavani nyrkistä silmään jos laitan sen toisenTämäkin sana pitäisi lailla kieltää, ällöttävä.
Näin olen toiminutkin, että kaikki ensin raa'asti lattialle ja siitä sitten..Mä teen silleen että kiskon vaatteet vaan raakasti komerosta lattialle ja alan arpomaan mikä menee pyykkiin, mikä roskiin, mikä kirppikselle...sä voit ihan hyvin tehdä saman ilman mun aivoja sieltä sun vaateHuoneesta mimmi
Avioelämää...Mies kysyy vaimolta: Miksi katsot kokkiohjelmia kun et osaa kokata?
Vaimo vastaa: Katsothan sinäkin eroottisia elokuvia.
köö?mul oli yhes kolmiossa kaks vaatehuonetta. Jostain syystä toinen oli tyhjä ja toises ei tila piisannut. Mulla tais omassa vaatehuoneessa olla köö ja nappikset.
Jeesjees, got the pic!komero se on, KOMERO. Mutta eik sitä joskus sanota vaatehuoneeksikin, vai miksi se muka näppikseltäni lipsahti.
On se huone jos siinä on ovi mistä voi PERIAATTEESSA mennä sisään, jos siellä ei ole liikaa kamaa..Jeesjees, got the pic!
Koetahan siinä itäsiipesi komerohuoneessa sitten pärjätä kuuppases kanssa , mulle riittää nää kaapit ihan hiien hyvin...
Enkä mä nytkyllä meinaa nuita komerobudjaamisia aatella enää ollenkaan! Siellä ne pysyy sisältöineen ilmankin...
Haittaako jos saat kummastakin, molemmille silmille oma. Tasapuolinen on hyvä olla.Mietin hetken että kirjotanko tuon vaiko sanan tytsi mutta pelkäsin saavani nyrkistä silmään jos laitan sen toisen