Kyl mää oon käynyt supisuomalaisissa rapujuhlissa monesti. Siel on yks suihkuun kuollut rapu ja julmetusti pakastekylmää kossua.ok. Onko rapujuhlijat aina suomenruotslaisia? Sellanen mielikuva tulee rapujuhlista.
Kyl mää oon käynyt supisuomalaisissa rapujuhlissa monesti. Siel on yks suihkuun kuollut rapu ja julmetusti pakastekylmää kossua.ok. Onko rapujuhlijat aina suomenruotslaisia? Sellanen mielikuva tulee rapujuhlista.
Juu, mulla on erittäin hyvät välit luontoäidin kanssa.Mutta ne just hankitut röökit ei kuitenkaan kastuneet ?
Eli nöy hätä - vaatteet kuivumaan vaan mies ja hiukan kuivempaa päälle...no, boxerit nyt ainakin...tosin mun puolesta voit vaikka olla ihan omassa nahkapuvussaskin
Eiks Varkaudessa ole sellanen museo? Mä kävin siellä myös..Ja mä. Mä kävin kerran automuseossa. Siellä on yksityisten ihmisten omistamia vanhoja autoja.
Mä olen ollut joskus lapsena maalla kun on ukkostanut. On ollut järvi vieressä.Mun pelko tulee mummilan rajuista ukkosista..ne kun hiipivät kimppuun niin salakavalan nopeasti ja tulivat aina päälle - järveltä kun saapuivat. Meteli oli kovaa, kun salamoi ja jyrisi, maa tärisi... Ja aina ukkosen jälkeen tuoksui vieno savu...
Kunnioitettava luonnonilmiö kyllä on
Pälkäneellä. Se on pieni paikka.Eiks Varkaudessa ole sellanen museo? Mä kävin siellä myös..
vai oliks se Mikkelissä...höh en muista.
Tätä ajattelinkin että nykyään varmaan nousukkaat niitä pitää ja ovat vaalivinaan perinteitä, vaikkeivat suomenruotsalaisia olekaan.. valkonen villapaita jne. Lasi kädessä ja laulua pöydässä, kaikki kliseet.ne on semmosia paremman väen hienostelujuhlia missä koitetaan puhua ruotsia pikkukännissä.
tuo on mun mielikuva niistä pippaloista. parin kerran kokemuksella.
Kengätkin kuivuu ..Juu, mulla on erittäin hyvät välit luontoäidin kanssa.
Jos hän päättää, että juhannuksena tulee räntää ja rakeita niin mikäs minä olen siihen sanomaan?
Mutta tota äskeistä ukkoskuuroa hän olis voinut siirtää viis minsaa, niin mä olisin ehtinyt nukkumaluukkuun kastelematta kenkiäni.
No svenskaa niissä on aina taalattu.ok. Onko rapujuhlijat aina suomenruotslaisia? Sellanen mielikuva tulee rapujuhlista.
Lettipäisenä huolettomana ipanapasena monen monta kertaa viipottanu veneelle joko luvan kanssa tai ilman soutelemaan auringonpaisteessa järvelle...ensalkuun kiertelemään rantoja ja noukkimaan ulpukoita, jotta saa tehdyksi kukkapannan, ja sitten selälle reteesti...kunnes saakin huomata että maisema menee mustaksi ja aallot ovat kasvaneet keikuttaviksi ja ranta on aivan liian kaukana ja koliseekin jo!!!Mä olen ollut joskus lapsena maalla kun on ukkostanut. On ollut järvi vieressä.
Viime kesänä oli ukkonen kun kerättiin verkko järvestä. Silloin vähän pelotti.
Tämä sama projekti odottaa muakin.Olen siivonnut vaatehuoneen hyllyjä. Jätesäkillinen roskiin meneviä vaatteita. Iso matkalaukullinen käyttökelpoisia hieman pieneksi menneitä vaatteita. Nyt mahtuu käytössä olevat vaatteet hyllyihin.
On, kiitos.Tämä sama projekti odottaa muakin.
Onnea, nyt on varmaan hieno olo.
Toi on kivaa puuhaa, mulla meni kirpparille pari kassillista vaatteita viime vuoden keväällä ja nyt vois kohta taas alkaa kattelemaan komeroita sillä silmällä, että mitä sieltä lähtis nyt kiertoon. Pari ponchoo ainakin vois lähtee ja yks isoks jäänyt talvitakki.Olen siivonnut vaatehuoneen hyllyjä. Jätesäkillinen roskiin meneviä vaatteita. Iso matkalaukullinen käyttökelpoisia hieman pieneksi menneitä vaatteita. Nyt mahtuu käytössä olevat vaatteet hyllyihin.
Mä en voi luopua noista vaatteista. Säästän jos vaikka laihdun takas. Osa on melko uusia tai vähän käytettyjä.Toi on kivaa puuhaa, mulla meni kirpparille pari kassillista vaatteita viime vuoden keväällä ja nyt vois kohta taas alkaa kattelemaan komeroita sillä silmällä, että mitä sieltä lähtis nyt kiertoon. Pari ponchoo ainakin vois lähtee ja yks isoks jäänyt talvitakki.
Mä säästin omiani kun aattelin että jos kumminkin piän niitä..mutta sitten aloin miettimään, että kun en pitänyt ja kirpparilta saa täällä ihan hyvällä hintaa paljon vaatteita kun tarve vaatii että mitä niitä turhaan pitämään komerossa.Mä en voi luopua noista vaatteista. Säästän jos vaikka laihdun takas. Osa on melko uusia tai vähän käytettyjä.
Mun kokoiselle on tosi vaikea löytää käytettyjä vaatteita.Mä säästin omiani kun aattelin että jos kumminkin piän niitä..mutta sitten aloin miettimään, että kun en pitänyt ja kirpparilta saa täällä ihan hyvällä hintaa paljon vaatteita kun tarve vaatii että mitä niitä turhaan pitämään komerossa.
Ostin loppukeväästä 3 paitaa, 2 tpaitaa, takin ja housut kirpparilta ja maksoin kaikista yhteensä 14 euroo ja ihan tyytyväinen olin
Rentouttavia löylyjä!saunaan.