The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mutta ne just hankitut röökit ei kuitenkaan kastuneet :)?
Eli nöy hätä - vaatteet kuivumaan vaan mies ja hiukan kuivempaa päälle:)...no, boxerit nyt ainakin...tosin mun puolesta voit vaikka olla ihan omassa nahkapuvussaskin (y)
Juu, mulla on erittäin hyvät välit luontoäidin kanssa.
Jos hän päättää, että juhannuksena tulee räntää ja rakeita niin mikäs minä olen siihen sanomaan?
Mutta tota äskeistä ukkoskuuroa hän olis voinut siirtää viis minsaa, niin mä olisin ehtinyt nukkumaluukkuun kastelematta kenkiäni.
 
Softy
Mun pelko tulee mummilan rajuista ukkosista..ne kun hiipivät kimppuun niin salakavalan nopeasti ja tulivat aina päälle - järveltä kun saapuivat. Meteli oli kovaa, kun salamoi ja jyrisi, maa tärisi... Ja aina ukkosen jälkeen tuoksui vieno savu...



Kunnioitettava luonnonilmiö kyllä on :)
Mä olen ollut joskus lapsena maalla kun on ukkostanut. On ollut järvi vieressä.
Viime kesänä oli ukkonen kun kerättiin verkko järvestä. Silloin vähän pelotti.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
ne on semmosia paremman väen hienostelujuhlia missä koitetaan puhua ruotsia pikkukännissä.
tuo on mun mielikuva niistä pippaloista. parin kerran kokemuksella.
Tätä ajattelinkin että nykyään varmaan nousukkaat niitä pitää ja ovat vaalivinaan perinteitä, vaikkeivat suomenruotsalaisia olekaan.. valkonen villapaita jne. Lasi kädessä ja laulua pöydässä, kaikki kliseet.
 
Juu, mulla on erittäin hyvät välit luontoäidin kanssa.
Jos hän päättää, että juhannuksena tulee räntää ja rakeita niin mikäs minä olen siihen sanomaan?
Mutta tota äskeistä ukkoskuuroa hän olis voinut siirtää viis minsaa, niin mä olisin ehtinyt nukkumaluukkuun kastelematta kenkiäni.
Kengätkin kuivuu :)..
...paljain jaloin on kivempaa:)
( tosin..joojoo, eihän kaupungilla ja kylänraiteilla oikein voi läpsytellä menemään paljasvarpasin kun voi astua lasinsiruihin yms.kökköä tai sitten paheksutaan niin mahottomasti muttamutta - on se vaan ihanaa mennä ainakin kerran, mieluusti useammin, kesässä paljain jaloin ja tuntea nurmikko jalkapohjissa, pikkukivetkin..:) )
 
Mä olen ollut joskus lapsena maalla kun on ukkostanut. On ollut järvi vieressä.
Viime kesänä oli ukkonen kun kerättiin verkko järvestä. Silloin vähän pelotti.
Lettipäisenä huolettomana ipanapasena monen monta kertaa viipottanu veneelle joko luvan kanssa tai ilman soutelemaan auringonpaisteessa järvelle...ensalkuun kiertelemään rantoja ja noukkimaan ulpukoita, jotta saa tehdyksi kukkapannan, ja sitten selälle reteesti...kunnes saakin huomata että maisema menee mustaksi ja aallot ovat kasvaneet keikuttaviksi ja ranta on aivan liian kaukana ja koliseekin jo!!!

Kyllä niin monet kerrat tuli kädet tärviöllä soudettuna ja itkuparuttua ja mummiaäitiäisää huudettua...ja se tunne!!!kun veneen kokka kolahti rantakiviin!!
Ja se puuskutushuohotusitkuisuus kun vene kiinni paikallaan ja ite tutisee sateen roimiessa selkiäposkiakinttuja...selvisinpäs(y):love:!!
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Olen siivonnut vaatehuoneen hyllyjä. Jätesäkillinen roskiin meneviä vaatteita. Iso matkalaukullinen käyttökelpoisia hieman pieneksi menneitä vaatteita. Nyt mahtuu käytössä olevat vaatteet hyllyihin. :D
Toi on kivaa puuhaa, mulla meni kirpparille pari kassillista vaatteita viime vuoden keväällä ja nyt vois kohta taas alkaa kattelemaan komeroita sillä silmällä, että mitä sieltä lähtis nyt kiertoon. :) Pari ponchoo ainakin vois lähtee ja yks isoks jäänyt talvitakki.
 
Softy
Toi on kivaa puuhaa, mulla meni kirpparille pari kassillista vaatteita viime vuoden keväällä ja nyt vois kohta taas alkaa kattelemaan komeroita sillä silmällä, että mitä sieltä lähtis nyt kiertoon. :) Pari ponchoo ainakin vois lähtee ja yks isoks jäänyt talvitakki.
Mä en voi luopua noista vaatteista. Säästän jos vaikka laihdun takas. Osa on melko uusia tai vähän käytettyjä. :oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
*huiskuttaa*mun pitäis kans nuihin kaappisulkeisiin ilmottautua:barefoot:...ipanoitten vermeitä tsekata ja omiakin tietty...vaatii vaan semmosen tietynlaisen apinanraivopuuhaantoimeentsädäm!-muudin:)...mikä tulee kyllä kun nuita kaappeja tarpeeksi taas tässä kattelen ja siunailen :D


 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic ja Elena777
Mä en voi luopua noista vaatteista. Säästän jos vaikka laihdun takas. Osa on melko uusia tai vähän käytettyjä. :oops:
Mä säästin omiani kun aattelin että jos kumminkin piän niitä..mutta sitten aloin miettimään, että kun en pitänyt ja kirpparilta saa täällä ihan hyvällä hintaa paljon vaatteita kun tarve vaatii että mitä niitä turhaan pitämään komerossa.
Ostin loppukeväästä 3 paitaa, 2 tpaitaa, takin ja housut kirpparilta ja maksoin kaikista yhteensä 14 euroo ja ihan tyytyväinen olin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic ja Softy
Softy
Mä säästin omiani kun aattelin että jos kumminkin piän niitä..mutta sitten aloin miettimään, että kun en pitänyt ja kirpparilta saa täällä ihan hyvällä hintaa paljon vaatteita kun tarve vaatii että mitä niitä turhaan pitämään komerossa.
Ostin loppukeväästä 3 paitaa, 2 tpaitaa, takin ja housut kirpparilta ja maksoin kaikista yhteensä 14 euroo ja ihan tyytyväinen olin :)
Mun kokoiselle on tosi vaikea löytää käytettyjä vaatteita. :notworthy:
Pääsen halvemmalla kun laihdutan entiseen kokoon.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä