vierailija
Lapseni soitti, tulee n. tunnin päästä hakemaan isukkinsa kauppaan
Lapseni soitti, tulee n. tunnin päästä hakemaan isukkinsa kauppaan
Ei ravuissa o mitään syömistä. Ei ne ittessään edes maistu miltään.Hypätkää järveen rapuja jahtaamaan.
Ravustuskausi alkoi
Christine - Tappaja auto...saisit sääkin muuta ajateltavaa välillä kuin p*llut, pyllyt, tissit ja purilaiset.Suositelkaa hyvää elokuvaa, kiitos
Christine - Tappaja auto...saisit sääkin muuta ajateltavaa välillä kuin p*llut, pyllyt, tissit ja purilaiset.
Pitääkö miehen muuta miettiä?Christine - Tappaja auto...saisit sääkin muuta ajateltavaa välillä kuin p*llut, pyllyt, tissit ja purilaiset.
Täälläkin ukkosenpoika kiertelee ja kumisuttelee aika ajoinUkkonen
En ole maistanut mitään äyriäisiä, ovat niin luotaantyöntävän oloisia, mutta pitää varmaan paikkansa.Ei ravuissa o mitään syömistä. Ei ne ittessään edes maistu miltään.
Rapujuhlat ei o muuta kuin tekosyy ryyppäämiselle.
No mutta tuli happihyppeiltyä ja nautittua aimo annos kesästä !Tunnustakaa prkl.
Kuka täällä polttaa mun röökit? Täh?
Mun ei pitäny lähteä nukkumaluukusta mihinkään ennen maanantaita, mut pakkohan se oli kun röökit loppui.
Ja sain palatessa niskaani hitommoisen ukkoskuuron.
Kolmen tuuman mielettömät kääröt saavat aikaisen miehen sateeseen.Tunnustakaa prkl.
Mun ei pitäny lähteä nukkumaluukusta mihinkään ennen maanantaita, mut pakkohan se oli kun röökit loppui.
Tunnustakaa prkl.
Mä tykkään rapusista ,namituksia ovat. Ja simpukatkin. Ostereita en oo maistanunna...En ole maistanut mitään äyriäisiä, ovat niin luotaantyöntävän oloisia, mutta pitää varmaan paikkansa.
Olisko tuo myytävävänä?