The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun kokoiselle on tosi vaikea löytää käytettyjä vaatteita. :notworthy:
Pääsen halvemmalla kun laihdutan entiseen kokoon.
Mun kokoiselle on myös yllättävän vaikee löytää sopivia vaatteita. Ostan esim. legginsit yleensä nuorten puolelta, ja siis mulla se johtuu siitä etten ole mikään goljatti pituudeltani:oops: Siks ostan sitten pöksyt nuorten puolelta siis ne mitkä on n. 160 centtisille...paitoja löytyy aikuistenkin puolelta..mutta koko pitäs olla se xs-s niin aina ei löydy. Joskus housuissa menee m kokokin kun ei tuo peräpää ole mikään maailman littanin:notworthy:
 
Mies kysyy vaimolta: Miksi katsot kokkiohjelmia kun et osaa kokata?
Vaimo vastaa: Katsothan sinäkin eroottisia elokuvia.
Avioelämää...
Kun tulin kotiin, niin vaimo oli pynttäytynyt pyhämekkoon ja pyysi viemään hänet johonkin kalliiseen paikkaan. Vein hänet bensa- asemalle. Riitahan siitä sit tuli...
No, seuraavana iltana sitten sohvalla katseltiin telkkarista "kuka haluaa miljonääriksi"- ohjelmaa. Esitin kysymyksen: "Haluatko seksiä?"
"En!"
"Onko tuo lopullinen vastauksesi?"
Edes vilkaisematta hän sanoi: "ON!"
"Minä sitten haluan soittaa ystävättärelleni."...
Ja taas alkoi riita...
Seuraavana ammuna sitten nousin aikaisin ja ajattelin lähteä moottoripyöräilemään. Sain pyörän ulos tallista, niin alkoi sataa ihan kaatamalla ja radiossa sanottiin, että kaatosade kestää koko päivän.
Menin sisälle ja takaisin sänkyyn ja ajattelin varovasti tunnustella josko vaimon eilisiltainen vastaus olisi muuttunut ja sanoin "Ulkona on muuten ihan kaatosade"... johon vaimo unisena vastasi... "Uskoisitko, että mun idiootti aviomies lähti hetki sitten tuohon säähän moottoripyöräilemään"...
Ja taas alkoi riita...
Riitelyn lomassa ruoanlaitosta ei tullut mitään, joten lähdimme ulos syömään. Ravintolassa oli yksinäinen nainen tuhannen juovuksissa, joka katsoi minuun ja sylkäisi lattialle. "Tunnetko tuon, kysyi vaimoni?"
- "Hän on entinen tyttöystäväni, jonka jätin parikymmentä vuotta sitten. Alkoi eron jälkeen juomaan, eikä ole kuulemma nähnyt selvää päivää sen jälkeen."
"Härregyyd, sanoi vaimo - miten joku jaksaa juhlia niin kauan?"
Ja riitahan siitä taas alkoi...
Päästiin kumminkin kotiin ja vaimo meni iltatoimilleen ja hetken päästä huomasin hänen seisovan alastomana makuuhuoneen peilin edessä. Ei ilmeisesti pitänyt näkemästään, koska sanoi, että: "Tunnen itseni ihan kauheaksi, näytän kamalalta, vanhalta, rumalta ja ahterikin on levinnyt. Et viitsisi sanoa jotain kohteliasta?"
- "Sinulla on erinomaisen hyvä näkö."...
... taidetaan riidellä huomennakin...
 
komero se on, KOMERO. Mutta eik sitä joskus sanota vaatehuoneeksikin, vai miksi se muka näppikseltäni lipsahti.
Jeesjees, got the pic!:cool:(y)

Koetahan siinä itäsiipesi komerohuoneessa sitten pärjätä kuuppases kanssa :), mulle riittää nää kaapit ihan hiien hyvin:barefoot:...

Enkä mä nytkyllä meinaa nuita komerobudjaamisia aatella enää ollenkaan! Siellä ne pysyy sisältöineen ilmankin...
 
Jeesjees, got the pic!:cool:(y)

Koetahan siinä itäsiipesi komerohuoneessa sitten pärjätä kuuppases kanssa :), mulle riittää nää kaapit ihan hiien hyvin:barefoot:...

Enkä mä nytkyllä meinaa nuita komerobudjaamisia aatella enää ollenkaan! Siellä ne pysyy sisältöineen ilmankin...
On se huone jos siinä on ovi mistä voi PERIAATTEESSA mennä sisään, jos siellä ei ole liikaa kamaa..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä