Iltaa, ja jäätelö ja mansikoita.
Olisipa enemmän olutta!Olispa makkaraa.
Olispa makkaraa.
Sie käytät likaisia keinoja*kehrää korvanjuuressa* Kebab salaatilla tai väännän sua pall...hmm
Joko mansikat on halventuneet?Iltaa, ja jäätelö ja mansikoita.
Täällä on mutta ei ole mun oluet. Mitä jos tulet makkarasi kanssa tänne?Olisipa enemmän olutta!
Käytä sinäkin!*yllyttää*Sie käytät likaisia keinoja
Loistavaa on liiterin chilibratwurstiMulla ois pari tai noh kolme
Hyvää se lidlin halvin makkara, suosittelen kokoilemaan ja grillimaisterin kurkkusalaatti
*kehrää korvanjuuressa* Kebab salaatilla tai väännän sua pall...hmm
Who knows, pieni rasia vain ostettu. Ei olla pariin vuoteen ostettu mansikoita enää pakkaseen.Joko mansikat on halventuneet?
Mä tykkään lihaisasta makkarasta. Onko siinä tarpeeksi lihaa?Mulla ois pari tai noh kolme
Hyvää se lidlin halvin makkara, suosittelen kokoilemaan ja grillimaisterin kurkkusalaatti
Yhen makkaran vaan? Kohta tappelette siitä kumpi sen syöTäällä on mutta ei ole mun oluet. Mitä jos tulet makkarasi kanssa tänne?
Olen törmännyt Lunaan tai ainakin sukulaissiskoonsa.Tarkotin sellasta miestä joka suhtautuu naisiin vähän alentuvasti, ei tarvitse käytännössä olla namusetä. Trkotin vaikutelmaa joka voi tulla, toiset taas voivat pitää suurena kohteliaisuutena.
Mutta se siitä.
Mä olen nopea pistää suuhuni.Yhen makkaran vaan? Kohta tappelette siitä kumpi sen syö
yrjöpurjoRasvattu hanuri ja sinne pallit
Mä tykkään lihaisasta makkarasta. Onko siinä tarpeeksi lihaa?
En lähde mihinkään ennen maanantai- aamua.Täällä on mutta ei ole mun oluet. Mitä jos tulet makkarasi kanssa tänne?
Jauhoinen ei maistu hyvälle.E oo varmaan sieltä lihaisimmasta päästä, päinvastoin
Mie syön makkarat makkaran ja lihat sitten erikseen
Olipas ikävästi sanottu, kun en ketään aksua käytä hyväksi.Olen törmännyt Lunaan tai ainakin sukulaissiskoonsa.
Hyväksyy juopotteluni, röökinpolttoni ja sen, että olen Aksu.
Soittaa milloin kaipaa käteviä käsiä.
Seurani kelpaa kaikkeen paitsi seurustelusuhteeseen.
Joskus tosiaan vituttaa olla Aksu.
mie en käytä likaisia keinojaKäytä sinäkin!*yllyttää*
Heippa. Muista kebab salaatilla taikka muuten napsahtaa nakki poikki!Lähden nyt asioille, heippa
No en minäkäänmie en käytä likaisia alkkareita
yleensä