The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
On siellä patja joka vie tilaa ja mitä lie pahvilaatikkoa ja kassia.
Mikään vaatefriikki en ole, käytän aina samoja kuin aku ankka, mutta turhia vaatteitakin silti on sekä omia että lapsen mistä pitää eroon päästä.
Mulla on kanssa suosikkivaatteet mitkä käytän aina ihan loppuun ja niitä en anna kiertoon kenellekään. Nytkin on sellanen paita päällä mikä tulee pesukoneesta kuivauksen kautta melkein samantein päälle aina.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Mietin hetken että kirjotanko tuon vaiko sanan tytsi mutta pelkäsin saavani nyrkistä silmään jos laitan sen toisen:unsure:
Mulle naiset ovat neitosia tai rouvia.
Esikoistyttäreni ikäisiä saatan vahingossa tytötellä, mut vastaavasti he kutsuvat minua vanhaksi pervoksi.

Kaupan kassaneito joskus on unohtanut jopa laskuttaa kun olen sanonut "päivää kaunis neito".

Jos taas pitsiä kutsuu mummoksi niin hän tykkää siitä pelkästään hyvää.
 
vierailija
Mulla on kanssa suosikkivaatteet mitkä käytän aina ihan loppuun ja niitä en anna kiertoon kenellekään. Nytkin on sellanen paita päällä mikä tulee pesukoneesta kuivauksen kautta melkein samantein päälle aina.
Mulla taas musta hupullinen canvas pusero, punaraitaset villasukat ja harmaa villapusero.
Niille ei tahdo löytyä edes aikaa pesuun.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mulla on kanssa suosikkivaatteet mitkä käytän aina ihan loppuun ja niitä en anna kiertoon kenellekään. Nytkin on sellanen paita päällä mikä tulee pesukoneesta kuivauksen kautta melkein samantein päälle aina.
Ex- rouvakulta aikanaan siivosi mun vaatekaappini. Ja heitti pois lempi teepaitani, jossa ei ollut edes tusinaa reikää.
Arvaa harmittiko.
 
40-luku soitti, se oli AK:ta vailla. :LOL:
40- luvulla mä olisin ollut rintamalla ja sinä kotirintamalla eikä kummallakaan olis ollut kivaa.
50- luvulla mä olisin kuunnellut enemmän rokkia kuin lapsemme
60- luvulla keksittiin ehkäisypilleri joka viimeistään erotti seksin ja avioliiton
70- luvun vaatteisiin mä en suostu pukeutumaan
80- luvulla keksittiin musiikki jota en jaksa kuunnella

Ei mua kaivata menneinä eikä tulevina vuosikymmeninä.
 
40- luvulla mä olisin ollut rintamalla ja sinä kotirintamalla eikä kummallakaan olis ollut kivaa.
50- luvulla mä olisin kuunnellut enemmän rokkia kuin lapsemme
60- luvulla keksittiin ehkäisypilleri joka viimeistään erotti seksin ja avioliiton
70- luvun vaatteisiin mä en suostu pukeutumaan
80- luvulla keksittiin musiikki jota en jaksa kuunnella

Ei mua kaivata menneinä eikä tulevina vuosikymmeninä.
80-luvulla tehtiin kaikki kuunneltava musiikki.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä