The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta muruset :)
Ellu :love:

Hereillä ollu puol kaheksalta. Aamukahvit juotu :coffee: ja aamupalat syöty,vaatteet on päällä & kikherneet keitetty.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Hei tota te jotka käytätte kookosshampoota, mistä te ostatte sen? Multa loppui oma kuukaus takaperin ja en ole enää mistään kaupasta löytänyt enkä nyt muista ees merkkiäkään ja tarve ois sellaselle.

Nyt on ollut käytössä vaniljashampoota mutta haluaisin taas kookosta..
 
Hei tota te jotka käytätte kookosshampoota, mistä te ostatte sen? Multa loppui oma kuukaus takaperin ja en ole enää mistään kaupasta löytänyt enkä nyt muista ees merkkiäkään ja tarve ois sellaselle.

Nyt on ollut käytössä vaniljashampoota mutta haluaisin taas kookosta..
https://www.hyvinvoinnin.fi/urtekram-kookos-shampoo?gclid=CjwKEAjw78vLBRCZ_6Hxg4nLjgQSJAAq-HMcOPkHvmLHqMJjNThFvyXaRzrH_y4L6KA9V_XcjR9XLBoCvIHw_wcB

Mä ostin tuota viimeksi. Ihan hyvää mutta haju ei oo erityisen miellyttävä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Joissakin kookostuotteissa tuntuu olevan outo haju,vähän niin kuin ummehtunut tuoksu,joissakin taas raikas kookoksentuoksu,oisko sitten liian vanhaa tavaraa vai mistä johtuu ?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Minusta ei ole kallis. Sitten kun on väh. n.20e alkaa olla kallis. Mä käytän yleensä kampaamon shampoita. Viime aikoina olen ostanut kaupasta jonkun halpiksen.
Mie taas en viitsi maksaa yli 4 € shampoosta,niin tommonen 6€ tuntuu kalliilta. :unsure::D Nuorena tuli kokeiltua kaikkia kalliita tuotteita,mut totesin että ei oo mitään eroon halvempiin,siis ainakaan mun hiuksiin.
Nyt on jokin yves Rocherin tuote käytös,välillä esin mökkishampoo
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä