Mä oisin omani jo löytänyt mutta sitten tulikin pum ja pam ja nyrjähys...mutta emmä periks anna, päätin sen viime yönä..oikeesti se on itsepetosta ja sillä muuta tee kuin tuhoaa pikkuhiljaa itsensä sisältäpäin.En usko että löytyy.
Mä oisin omani jo löytänyt mutta sitten tulikin pum ja pam ja nyrjähys...mutta emmä periks anna, päätin sen viime yönä..oikeesti se on itsepetosta ja sillä muuta tee kuin tuhoaa pikkuhiljaa itsensä sisältäpäin.En usko että löytyy.
No joo, mulle riittäis kaveruus myös...tuntuu vaan etten oo siihenkään riittävän hyvä.En usko että löytyy. Riittää että olis kaveri jolla on sellainen. Mä en ole etsimässä miestä.
Yksinkin voi elää. Mulla on kavereita ja poika.Mä oisin omani jo löytänyt mutta sitten tulikin pum ja pam ja nyrjähys...mutta emmä periks anna, päätin sen viime yönä..oikeesti se on itsepetosta ja sillä muuta tee kuin tuhoaa pikkuhiljaa itsensä sisältäpäin.
Pöh. Kyllä olet.No joo, mulle riittäis kaveruus myös...tuntuu vaan etten oo siihenkään riittävän hyvä.
Voi toki, mutta kaksin on hauskempaa paistaa esim. aamusin kananmunat molemmiltapuoliltaYksinkin voi elää. Mulla on kavereita ja poika.
Kyllä olisi mutta sitä ei tapahdu mulle. Mä ihastun aina vääriin miehiin. He eivät ole kiinnostuneet minusta. Joten se siitä.Voi toki, mutta kaksin on hauskempaa paistaa esim. aamusin kananmunat molemmiltapuolilta
Oho sama juttuKyllä olisi mutta sitä ei tapahdu mulle. Mä ihastun aina vääriin miehiin. He eivät ole kiinnostuneet minusta. Joten se siitä.
JuuOho sama juttu
Onko kookosshampoo hyvä? Minkälaiselle hiustyypille?Hei tota te jotka käytätte kookosshampoota, mistä te ostatte sen? Multa loppui oma kuukaus takaperin ja en ole enää mistään kaupasta löytänyt enkä nyt muista ees merkkiäkään ja tarve ois sellaselle.
Nyt on ollut käytössä vaniljashampoota mutta haluaisin taas kookosta..
https://www.hyvinvoinnin.fi/urtekram-kookos-shampoo?gclid=CjwKEAjw78vLBRCZ_6Hxg4nLjgQSJAAq-HMcOPkHvmLHqMJjNThFvyXaRzrH_y4L6KA9V_XcjR9XLBoCvIHw_wcBHei tota te jotka käytätte kookosshampoota, mistä te ostatte sen? Multa loppui oma kuukaus takaperin ja en ole enää mistään kaupasta löytänyt enkä nyt muista ees merkkiäkään ja tarve ois sellaselle.
Nyt on ollut käytössä vaniljashampoota mutta haluaisin taas kookosta..
Siis mun mielestä tekee hiuksille hyvää ja tuoksuu tosi hyvälleOnko kookosshampoo hyvä? Minkälaiselle hiustyypille?
mielestä sitten haisee? Siis millai ei haise hyvälle`?https://www.hyvinvoinnin.fi/urtekram-kookos-shampoo?gclid=CjwKEAjw78vLBRCZ_6Hxg4nLjgQSJAAq-HMcOPkHvmLHqMJjNThFvyXaRzrH_y4L6KA9V_XcjR9XLBoCvIHw_wcB
Mä ostin tuota viimeksi. Ihan hyvää mutta haju ei oo erityisen miellyttävä.
Ajattelin vain kun mulla on rasvoittuva hiusjuuri. Ei saa olla liian hoitava.Siis mun mielestä tekee hiuksille hyvää ja tuoksuu tosi hyvälle
Hiustyyppi? Jaa-a mitenkähän tätä takkukasaa taas kuvais..helposti sähköinen, joka suuntaan hapsottava kikkarapehko?
Nokun se ei oikeastaan tuoksu millekään. Johtunee siitä että kun on jotain luomua olevinaan niin ei oo hajusteita lisätty.Mille se sun
mielestä sitten haisee? Siis millai ei haise hyvälle`?
Eiks niitä ole vähän jokaiselle hiustyypille?Ajattelin vain kun mulla on rasvoittuva hiusjuuri. Ei saa olla liian hoitava.
Kiitos vinkistä !Nokun se ei oikeastaan tuoksu millekään. Johtunee siitä että kun on jotain luomua olevinaan niin ei oo hajusteita lisätty.
Esimerkiksi Yves Rocherin kookossaippua tuoksuu herkulliselle mutta ei toi.
Minusta ei ole kallis. Sitten kun on väh. n.20e alkaa olla kallis. Mä käytän yleensä kampaamon shampoita. Viime aikoina olen ostanut kaupasta jonkun halpiksen.Ihania noi erikoisshampoot,mutta älyttömän kalliita
Eikö edes sittarissa tai prismassa?Eiks niitä ole vähän jokaiselle hiustyypille?
Mä muuten katoin tuossa aikasemmin kanssa just noita teiän antamia linkkejä mutt nyt menoks sinne kauppaan
Miks kookosshamppoota ei myydä tavan kaupoissa?
Mie taas en viitsi maksaa yli 4 € shampoosta,niin tommonen 6€ tuntuu kalliilta. Nuorena tuli kokeiltua kaikkia kalliita tuotteita,mut totesin että ei oo mitään eroon halvempiin,siis ainakaan mun hiuksiin.Minusta ei ole kallis. Sitten kun on väh. n.20e alkaa olla kallis. Mä käytän yleensä kampaamon shampoita. Viime aikoina olen ostanut kaupasta jonkun halpiksen.