En osaa sanoa. Mun ruokavalio vähän erilainen.Nielin kärpäsen, join suklaashampoota päälle. Tuleeko ripuli, häh?
En osaa sanoa. Mun ruokavalio vähän erilainen.Nielin kärpäsen, join suklaashampoota päälle. Tuleeko ripuli, häh?
Siis voi v.. v... v.. v.. Hei daa siis et sä tiiä hei daa, v...n ihQ hei daa. Äx dee.Haluut sä hei piiskata mua vai?
No eijjoo ulinaa vaan hämmentynyttä volinaa kun ensiks mulle sanotaan jotain ja sitten myöhemmin jotain muuta ja sitten vaietaan eikä anneta selityksen selitystä ja kun saan rakennettua suojamuurin se revitään kerta iskulla alas ja taas mä ihmettelen mitä hittoo tapahtui!
En osaa sanoa. Itse tässä rakastelen rannettani ja nuolen vaniljasuklaa saippuaa.
Siis voi v.. v... v.. v.. Hei daa siis et sä tiiä hei daa, v...n ihQ hei daa. Äx dee.
Kyllä Lunallekin jossain on mr. Luna. Semmoinen joka saa diipadaapat ja lässynlässyt kuulostamaan ihan järkeviltä asioilta.Just meinasin laittaa Lunalle rakkaudesta jotain kornia mutta sä veit voiton ja kerkesit ensiks
Korjasin hieman.
Te ootte ihan outoja tänäänkin!
Koittakaa te romantikot ja haaveksijat joskus uskoa ettei kaikki ihmiset fantasioi parisuhteesta ja samoista asioista.Kyllä Lunallekin jossain on mr. Luna. Semmoinen joka saa diipadaapat ja lässynlässyt kuulostamaan ihan järkeviltä asioilta.
Saattavat olla yhtä harvinaisia kuin Pepit, mutta kyllä heitä on.
Mä en ees tiiä mikä on Ellinoora ja noi muut ei uppoa tai no eput tietysti joo, mutta noi muut tuntuu ihan vierailta.Täälläpä sitä kuunnellaan Ellinooraa
Sit olis JVG, Teflon Brothers, Kaija Koo
Mikael Gabriel ja Eput
Ja lonkeroa
Kaikilla on ihan kuunneltavia biisejäMä en ees tiiä mikä on Ellinoora ja noi muut ei uppoa tai no eput tietysti joo, mutta noi muut tuntuu ihan vierailta.
Mutt kyynikot vois tajuta myös sen että on ihmisiä jotka kaipaa sitä toista vierelleen...emmäkään ketä tahansa kaipaa tai kaikista haaveile, kyllä mä tiedän mitä haluaisin. Eikä se tosiaankaan ole mitään lässyä ja diipa daapaa vaan kun kyse on ihan ihmisten tunteista. Vituttaahan se toki kun elämä ei ole reilua ja kaunista, mutta minkäs sille tekee.Koittakaa te romantikot ja haaveksijat joskus uskoa ettei kaikki ihmiset fantasioi parisuhteesta ja samoista asioista.
Kamelottia kuuntelen juon kirkasta (vettä ) kohta kahviaTäälläpä sitä kuunnellaan Ellinooraa
Mikael Gabriel ja Eput
Ja lonkeroa
Sataako?Kohta näen kaverin ja sit ei viitsi palstailla niin akkukin säästyy. Netti kuluttaa sitä ihan mukavasti.
Mun mielestä crocsit ei ole hyvä tapa elää elämäänsä, yhtä rumia läpökkäitä saa hakemalla hakeaToiset käyttää crocseja & kumpparia,toiset ei.
Kumpikin on oikea tapa elää elämäänsä.
Mulla ne ovat parveke kenkinä.Mun mielestä crocsit ei ole hyvä tapa elää elämäänsä, yhtä rumia läpökkäitä saa hakemalla hakea
Ei se kuule o mitään fantasiointia tai haaveilua.Koittakaa te romantikot ja haaveksijat joskus uskoa ettei kaikki ihmiset fantasioi parisuhteesta ja samoista asioista.
Paheksun moista ryypiskelyäTäälläpä sitä kuunnellaan Ellinooraa
Mikael Gabriel ja Eput
Ja lonkeroa
No ihmisten suhteen vaikka kyyninen olisinkin, ei se romantiikkaan koskaan liity.Mutt kyynikot vois tajuta myös sen että on ihmisiä jotka kaipaa sitä toista vierelleen...emmäkään ketä tahansa kaipaa tai kaikista haaveile, kyllä mä tiedän mitä haluaisin. Eikä se tosiaankaan ole mitään lässyä ja diipa daapaa vaan kun kyse on ihan ihmisten tunteista. Vituttaahan se toki kun elämä ei ole reilua ja kaunista, mutta minkäs sille tekee.
Sitä paitsi oon mä tänään puhunut muustakin, esim. kookosshampoosta.
Mulla myös. Ja tulee niillä joskus talsittua lähikauppaankin.Mulla ne ovat parveke kenkinä.
Ei, aurinko paistaa lämpimästiSataako?
Mut ne on kätevät ja mukavat.Mun mielestä crocsit ei ole hyvä tapa elää elämäänsä, yhtä rumia läpökkäitä saa hakemalla hakea