Jep, niin luki/lukee. Ihan iteki voi sen omilla simmusillaan katsoa ja lukea... ellei jo pahasti unihiekkanen karsastuta...Siinä luki: Laitan hetkeksi koirani uuden kaulapannan...
Jep, niin luki/lukee. Ihan iteki voi sen omilla simmusillaan katsoa ja lukea... ellei jo pahasti unihiekkanen karsastuta...Siinä luki: Laitan hetkeksi koirani uuden kaulapannan...
Tais laittaa sen pannan liian tiukalle ja nyt näkee omiaanJep, niin luki/lukee. Ihan iteki voi sen omilla simmusillaan katsoa ja lukea... ellei jo pahasti unihiekkanen karsastuta...
Se on nyt semmonen juttu että maanantaina tilaat ajan terveyskeskuksesta mielenterveyshoitajalta tai ihan vaan hoitajalta, tai lääkäriltä, jonka kanssa voisitte pohtia asioita. Ettet jää yksin taakkasi alle, sun on oltava toimintakykynen että voit pitää lapsista huolen ja arjesta. Tiedän mistä puhun, huom.Oottehan te ihan oikeesti oikeessa, pitäis vaan päästä tästä väsymyksestä irti. Sitten vois alkaa vahvistumaan. Heitin tänään jaakaapista taas 4 lautasellista ruokaa roskiin kun olin ne sinne laittanut että muka syön myöhemmin ja unohtanut eilisestä saakka kaikki sinne.
Mun tunteet myllertää nyt häränpersettä kohti ja se ei tee kenellekään hyvää, MUTTA vaikka mä olen täällä uhonnut etten enää ikinä rakasta ja muuta tyhmää paskaa niin faktaahan se on mitä Kisu sanoi ettei niitä asioita voi iteltään kieltää, koska just se tukahuttaminenhan tässä sattuu ehkä eniten. Joten mä aion laittaa nukkumiset kuntoon ja edelleen rakastaa...se joka siitä kärsii, niin se on sitten voi voi...mutta mun tunteet, mä päätän. Kiitos ja kumarrus. *niiiata niksauttaa* niks.
Amen!Se on nyt semmonen juttu että maanantaina tilaat ajan terveyskeskuksesta mielenterveyshoitajalta tai ihan vaan hoitajalta, tai lääkäriltäkin, jonka kanssa voisitte pohtia asioita. Ettet jää yksin taakkasi alle, sun on oltava kunnossa että jaksat pitää lapsista huolen.
Onneksi tässä maassa on vaikka mitä mahsollisuuksia saada tukea, kun ei enää yksin pysty nousemaan.
Rakkaus on vähän semmoinen juttu, että se ei kysy lupaa.Oottehan te ihan oikeesti oikeessa, pitäis vaan päästä tästä väsymyksestä irti. Sitten vois alkaa vahvistumaan. Heitin tänään jaakaapista taas 4 lautasellista ruokaa roskiin kun olin ne sinne laittanut että muka syön myöhemmin ja unohtanut eilisestä saakka kaikki sinne.
Mun tunteet myllertää nyt häränpersettä kohti ja se ei tee kenellekään hyvää, MUTTA vaikka mä olen täällä uhonnut etten enää ikinä rakasta ja muuta tyhmää paskaa niin faktaahan se on mitä Kisu sanoi ettei niitä asioita voi iteltään kieltää, koska just se tukahuttaminenhan tässä sattuu ehkä eniten. Joten mä aion laittaa nukkumiset kuntoon ja edelleen rakastaa...se joka siitä kärsii, niin se on sitten voi voi...mutta mun tunteet, mä päätän. Kiitos ja kumarrus. *niiiata niksauttaa* niks.
Pojat on jo sen verran isoja että pärjäävät. Tää ongelma liittyy nyt ihan ihmissuhteisiin tai niin sanottuihin...mutta eipä nuista voi puhua...kyll mä tästä nousen, ei ole ensimmäinen kerta että sattuu.Se on nyt semmonen juttu että maanantaina tilaat ajan terveyskeskuksesta mielenterveyshoitajalta tai ihan vaan hoitajalta, tai lääkäriltäkin, jonka kanssa voisitte pohtia asioita. Ettet jää yksin taakkasi alle, sun on oltava kunnossa että jaksat pitää lapsista huolen.
Onneksi tässä maassa on vaikka mitä mahsollisuuksia saada tukea, kun ei enää yksin pysty nousemaan.
äkkisiltään kait siinä voi niin käydä..ja jos on vielä innostuslisätkin mukana...Tais laittaa sen pannan liian tiukalle ja nyt näkee omiaan
Vaikka ovatkin jo isoja niin aistivat sen ettet ole kunnossa. Ja vaikka pärjäävätkin niin silti sekään ei ole vielä pakko!Pojat on jo sen verran isoja että pärjäävät. Tää ongelma liittyy nyt ihan ihmissuhteisiin tai niin sanottuihin...mutta eipä nuista voi puhua...kyll mä tästä nousen, ei ole ensimmäinen kerta että sattuu.
Nukkurytmin kun saa kuntoon niin asiat alkaa rullaamaan,
Ei täs kukaan ole pojistasi huolissaan.Pojat on jo sen verran isoja että pärjäävät. Tää ongelma liittyy nyt ihan ihmissuhteisiin tai niin sanottuihin...mutta eipä nuista voi puhua...kyll mä tästä nousen, ei ole ensimmäinen kerta että sattuu.
Nukkurytmin kun saa kuntoon niin asiat alkaa rullaamaan,
Samoin...Mä oon sänkyynvalmis
Hyvää yötä, näe kauniita unia ja nuku hyvin *pus*
Mitä mä just luin?Mä oon Aksun viereen valmis
Hyvää yötä, näe kauniita unia ja nuku hyvin *pus*
Väärin?Mitä mä just luin?