The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ehän mä muuta ole kuin yrittänyt herätellä sitä...mä en vaan halua katkeroitua ja/tai alkaa ihan loputtomasti pelkäämään tunteita kuten esim. rakkaus...tällä hetkellä vaan tuntuu että alan fyysisesti jo tuntemaan sen pahanmielen kun ei saa nukutuks eikä pysty syömään, ei tällasta jatkuvasti vaan jaksa.
Kyllä nyt vaaditaan agressiota, että pääset ylös.
Se on voima joka nostaa pystyyn, kun ei ole muita vaihtoehtoja. Ei se tarkota että jäät siihen muhimaan ja katkleroitumaan loppuiäksi.
Agressiollakin on tärkeä paikkansa elämässä, se antaa voimaa suoriutua asioista joista muuten ei suoriutuisi.

Mikähän saisi sut raivostumaan... hmmm... pitää miettiä.
 
Viimeksi muokattu:
Sun on otettava asioista etäisyyttä nyt. Keskityt vain perustarpeiden tyydyttämiseen eli pidät huolen säännöllisestä syömisestä ja unesta. Ja myös siitä ettet kuormita itseäsi henkisesti. Otat otetta arjesta, keskityt siihen, puuhailet lastesi kanssa yhdessä jotain teille tärkeitä juttuja. Hellit itseäsi niillä varmoilla asioilla mitkä tuovat sulle iloa ja mielihyvää.

Koska sä olet tärkeä :). Tosi monelle ihmiselle(y). Alkaen omille ihanille lapsillesi:love:
Mä pystyn esittämään toisten aikana tosi hyvin vahvaa ja sellasta soturia mistä Luna puhui, mutta se huono hetki vyöryy päälle heti kun pysähyn tai kun meen nukkumaan..ja sitten sitä huomaakin valvovansa taas klo 5 aamulla ja ihmettelevänsä tukka tuhannen takulla, että mikä on kun ei taidot riitä mikä on kun ei onnistuo_O
 
Kaipa se sieltä jossain vaiheessa esille tulee..
Kynnysmatto on semmoinen joka ostetaan kaupasta ja johon pyyhitään jalat.


Nainen taas on kapistus (ihmevempele) joita ei saa kaupasta vaan semmoinen pitää valloittaa. Ja siitä eteenpäin joka aamu uudestaan ja uudestaan aina maailman tappiin.

Jos kynnysmatto huutaa, että tulehan ja pyyhi kenkäsi vielä kerran... niin souvvot? Sit pyyhitään.

Nainen on vähän eri juttu. Tai ainaskin pitäis olla.
 
Kyllä nyt vaaditaan agressiota, että pääset ylös.
Se on voima joka nostaa pystyyn, kun ei ole muita vaihtoehtoja. Ei se tarkota että jäät siihen muhimaan ja katkleroitumaan loppuiäksi.
Olen tajunnut että vihallakin on tärkeä paikkansa elämässä, se antaa voimaa suoriutua asioista joista muuten ei suoriutuisi.

Mikähän saisi sut raivostumaan... hmmm... pitää miettiä.
Ei tartte ees miettiä, miehet. Mutta sitten ne saa taas nauraa hekottamaankin kippuralla, joten emmä tiiä..mä en oikein raivostu ihan kauheen helpolla mistään ja sittenkin kun raivostun, se on sellanen suhaus ja sen jälkeen kaikk onkin taas tyyntä.

Miten sä raivostut sitten? :eek:
 
Kynnysmatto on semmoinen joka ostetaan kaupasta ja johon pyyhitään jalat.


Nainen taas on kapistus (ihmevempele) joita ei saa kaupasta vaan semmoinen pitää valloittaa. Ja siitä eteenpäin joka aamu uudestaan ja uudestaan aina maailman tappiin.

Jos kynnysmatto huutaa, että tulehan ja pyyhi kenkäsi vielä kerran... niin souvvot? Sit pyyhitään.

Nainen on vähän eri juttu. Tai ainaskin pitäis olla.
Juu emmä kynnysmatoksikaan enää suostu, no worry :)
 
Vielä viikko ja sitte tammukkaojille ja jos oikein hirmustuu niin sauhukoskelle puronieriää vetelemään ylös ojista (y)


Kuvituskuva

Valitettavasti kuvituskuva ei vastaa todellisuutta, ne tammukkaojat yleensä meleko rääsiköitä, nelijää metriä pijemmälle ei näe ja sääskiä miljardeittain.
Risukkoa riittää.

Puronieriähän on tulokaslaji suomessa ko joku älypää joskus vei muutamia niitä Savukoskelle niin nehän pärijäs liiankin hyvin. Syrjäyttävät tammukan niistä ojista ko se puronieriä on skrodimpi fisu kuin tammukka.
 
Vielä viikko ja sitte tammukkaojille ja jos oikein hirmustuu niin sauhukoskelle puronieriää vetelemään ylös ojista (y)


Kuvituskuva

Valitettavasti kuvituskuva ei vastaa todellisuutta, ne tammukkaojat yleensä meleko rääsiköitä, nelijää metriä pijemmälle ei näe ja sääskiä miljardeittain.
Risukkoa riittää.

Puronieriähän on tulokaslaji suomessa ko joku älypää joskus vei muutamia niitä Savukoskelle niin nehän pärijäs liiankin hyvin. Syrjäyttävät tammukan niistä ojista ko se puronieriä on skrodimpi fisu kuin tammukka.
Näyttää aika hyttyspesältä toi paikka :eek: Miten siellä pystyy onkimaan mitään ettei kuole imutukseen?:cautious:
 
Mä pystyn esittämään toisten aikana tosi hyvin vahvaa ja sellasta soturia mistä Luna puhui, mutta se huono hetki vyöryy päälle heti kun pysähyn tai kun meen nukkumaan..ja sitten sitä huomaakin valvovansa taas klo 5 aamulla ja ihmettelevänsä tukka tuhannen takulla, että mikä on kun ei taidot riitä mikä on kun ei onnistuo_O
No toi kierre missä oot on nyt vain katkaistava! Tuolla tyylilläsi sä oot oikeesti kohta sairaalassa.
Ja kyllä sä nyt vaan tunnut jollain tapaa nauttivan siitä rypemisestäkin, pikkusesti viihdytkin siinä kurjuudessasi...mutta toi kyllä yllätti jotenkin että sä annat ittes olla..nössö joka antaa toisten tulla ja astua palleilles miten haluavat.

Hitto soikoon, nainen siellä! Oman ittes arvostusta kehiin ja hemmetin isosti!!!
 
No toi kierre missä oot on nyt vain katkaistava! Tuolla tyylilläsi sä oot oikeesti kohta sairaalassa.
Ja kyllä sä nyt vaan tunnut jollain tapaa nauttivan siitä rypemisestäkin, pikkusesti viihdytkin siinä kurjuudessasi...mutta toi kyllä yllätti jotenkin että sä annat ittes olla..nössö joka antaa toisten tulla ja astua palleilles miten haluavat.

Hitto soikoon, nainen siellä! Oman ittes arvostusta kehiin ja hemmetin isosti!!!
:eek:

Mun palleille ei kukaan istu!:eek:

muoks: Eiku siinä lukikin astu...mä jo ihmettelin että mitä toi istuminen tarkottaa.
 
Vielä viikko ja sitte tammukkaojille ja jos oikein hirmustuu niin sauhukoskelle puronieriää vetelemään ylös ojista (y)


Kuvituskuva

Valitettavasti kuvituskuva ei vastaa todellisuutta, ne tammukkaojat yleensä meleko rääsiköitä, nelijää metriä pijemmälle ei näe ja sääskiä miljardeittain.
Risukkoa riittää.

Puronieriähän on tulokaslaji suomessa ko joku älypää joskus vei muutamia niitä Savukoskelle niin nehän pärijäs liiankin hyvin. Syrjäyttävät tammukan niistä ojista ko se puronieriä on skrodimpi fisu kuin tammukka.
sama asia kaikkialla luonnossa, tulokaslajit vie alkuperäislajit. Helvetin homo sapienssi.
Mutta hyvää kalareissua.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Oottehan te ihan oikeesti oikeessa, pitäis vaan päästä tästä väsymyksestä irti. Sitten vois alkaa vahvistumaan. Heitin tänään jaakaapista taas 4 lautasellista ruokaa roskiin kun olin ne sinne laittanut että muka syön myöhemmin ja unohtanut eilisestä saakka kaikki sinne.

Mun tunteet myllertää nyt häränpersettä kohti ja se ei tee kenellekään hyvää, MUTTA vaikka mä olen täällä uhonnut etten enää ikinä rakasta ja muuta tyhmää paskaa niin faktaahan se on mitä Kisu sanoi ettei niitä asioita voi iteltään kieltää, koska just se tukahuttaminenhan tässä sattuu ehkä eniten. Joten mä aion laittaa nukkumiset kuntoon ja edelleen rakastaa...se joka siitä kärsii, niin se on sitten voi voi...mutta mun tunteet, mä päätän. Kiitos ja kumarrus. *niiiata niksauttaa* niks.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja epek
Mä pystyn esittämään toisten aikana tosi hyvin vahvaa ja sellasta soturia mistä Luna puhui, mutta se huono hetki vyöryy päälle heti kun pysähyn tai kun meen nukkumaan..ja sitten sitä huomaakin valvovansa taas klo 5 aamulla ja ihmettelevänsä tukka tuhannen takulla, että mikä on kun ei taidot riitä mikä on kun ei onnistuo_O
Mä pystyn esittämään tarvittaessa vaikka mitä.
Siitä taidosta vaan ei ole apua yön pitkinä pimeinä tunteina kun ei ole ketään tai mitään mille esittää kovaa jätkää.
Itselleen ei hirveesti voi näytellä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä