The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No en mie nyt nuinkaan sanonu:unsure:...enkä ollu etes tosissanikaan...nyt anteeksianteeksi enkä luullut sua vanteeksi vaan me ollaan kikkurapääkköskavereita eikä syötetä kameleita jookoskookos(y):love:
:oops:

Tunteet ollu jo pitkään ihan pinnassa ja itku muuttuu nauruks ja nauru itkuks ihan yhtä nopeeta...koko ajan ihan helvetin pahamieli ja epäkelpo olo.. :( alkaa vähän väsymään siihen että sisimpään sattuu, siks mä yritin yllyttää poikien isää tänään tulemaan päälle (kun on sellasia puhelimessa nyt muutamaan otteeseen lupaillut tapahtuvan) kun mä haluaisin tuntea jotain muuta kun ikävää ja surua :(

Niin että siinäpä sulle tsykoloki vähän purtavaa:love::cry::love:
 
Tsykolokisesti ajatellen noin voimakas asian kieltäminen ja vielä tasajalkaa pomppiminen kertoo asian päinvastaisuudesta...vastaaja ei kykene myöntämään tosiasiaa itselleen vaan paljastumisen pelossa reagoi yllättävän voimakkaalla tavalla mikä näyttäytyy vastaajaa kohtaan epäuskottavalla tavalla...:cool::coffee:(teetä, toim.huom.)
Tsykologisia pieruja.
Nyt mä olen nähnyt kaiken!
 
:oops:

Tunteet ollu jo pitkään ihan pinnassa ja itku muuttuu nauruks ja nauru itkuks ihan yhtä nopeeta...koko ajan ihan helvetin pahamieli ja epäkelpo olo.. :( alkaa vähän väsymään siihen että sisimpään sattuu, siks mä yritin yllyttää poikien isää tänään tulemaan päälle (kun on sellasia puhelimessa nyt muutamaan otteeseen lupaillut tapahtuvan) kun mä haluaisin tuntea jotain muuta kun ikävää ja surua :(

Niin että siinäpä sulle tsykoloki vähän purtavaa:love::cry::love:
Tuu pikkunen tänne että mä voin halaarutata sua ja paijata...*halaaruttaa ja paijaa*

Ja taijankin pitää suuni nyt kiinni enkä sano mitään kun en osaa..

Myötätuulta, semmosta ihanaa perhoskutitteluriemua sais sun eloos tulla ja runsaasti:love:...ja jos minussa olis niin karkoittaisin kaikki epäkelpo- hajatelmas ens alkuun pääkkösestäs hitoksiin - tiedät kyllä mitä mieltä tuosta olen...ja samalla siivoaisin kaikki muutkin huonot fiilikset...

Pidä oikeesti huoli itestäsi. Kaikkea sun ei tarvitse eikä pidäkään sietää..mutta ei sun tarvitse myöskään hankkia lisää hankaluuksia itsellesi. Ikävän ja surun lisäksi sua sattuu jo ihan tarpeeksi..lisää et tarvitse todellakaan!

...enkä mä sitten pitänytkään suutani kiinni:notworthy:...
 
Tuu pikkunen tänne että mä voin halaarutata sua ja paijata...*halaaruttaa ja paijaa*

Ja taijankin pitää suuni nyt kiinni enkä sano mitään kun en osaa..

Myötätuulta, semmosta ihanaa perhoskutitteluriemua sais sun eloos tulla ja runsaasti:love:...ja jos minussa olis niin karkoittaisin kaikki epäkelpo- hajatelmas ens alkuun pääkkösestäs hitoksiin - tiedät kyllä mitä mieltä tuosta olen...ja samalla siivoaisin kaikki muutkin huonot fiilikset...

Pidä oikeesti huoli itestäsi. Kaikkea sun ei tarvitse eikä pidäkään sietää..mutta ei sun tarvitse myöskään hankkia lisää hankaluuksia itsellesi. Ikävän ja surun lisäksi sua sattuu jo ihan tarpeeksi..lisää et tarvitse todellakaan!

...enkä mä sitten pitänytkään suutani kiinni:notworthy:...
Mutku se fyysinen kipu vois olla helpotus tähän kipuun verrattuna :(
 
:oops:

Tunteet ollu jo pitkään ihan pinnassa ja itku muuttuu nauruks ja nauru itkuks ihan yhtä nopeeta...koko ajan ihan helvetin pahamieli ja epäkelpo olo.. :( alkaa vähän väsymään siihen että sisimpään sattuu, siks mä yritin yllyttää poikien isää tänään tulemaan päälle (kun on sellasia puhelimessa nyt muutamaan otteeseen lupaillut tapahtuvan) kun mä haluaisin tuntea jotain muuta kun ikävää ja surua :(

Niin että siinäpä sulle tsykoloki vähän purtavaa:love::cry::love:
Jos neuvoa saan niin älä yllytä.
Kas kun minä en ole paikalla takaamassa turvallisuuttasi.
Ja jos olen, niin sinä tosiaankaan et soita ärsytyspuheluita houkutellaksesi paikalle arvaamattomasti käyttäytyvän raivopään.
 
Ajattele Elena lapsiasi äläkä ryve itsesäälissä.
Emo puolustaa lapsiaan, en tiedä mikä tilanne siellä on mutta mitään uhkailuja ei tarvitse kuunnella, se on jämpti se.
Emmä sääli itteeni, mun tilanne on aika selkee mutta muut surut tässä nyt on mielenpäällä mutku niistä nyt ei oikein voi puhua...itte mä sitä yllytin kun soitin.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Sun pitää herättää sisäinen soturisi, Elena, suremisen sijaan.
Pieni agressio ei tee pahaa kenellekään, se on voimavara.
Jep, semmonen kipakka sisuuntuminen(y).
Näytät närhen munat ihan kaikille ja kaikelle. Että et ole kenenkään etkä minkään asian nujerrettavissa - kuten et ookaan ja sä itekin Elena tiedät sen :). Sun pitää nyt tarttua siihen tietoon :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Sun pitää herättää sisäinen soturisi, Elena, suremisen sijaan.
Pieni agressio ei tee pahaa kenellekään, se on voimavara.
Ehän mä muuta ole kuin yrittänyt herätellä sitä...mä en vaan halua katkeroitua ja/tai alkaa ihan loputtomasti pelkäämään tunteita kuten esim. rakkaus...tällä hetkellä vaan tuntuu että alan fyysisesti jo tuntemaan sen pahanmielen kun ei saa nukutuks eikä pysty syömään, ei tällasta jatkuvasti vaan jaksa.
 
Ellu murunen iso halaus.
Mutta miusta toi fyysinen kipu ei oo vastaus eikä exän härnääminen satuttamiseen.
 
Ehän mä muuta ole kuin yrittänyt herätellä sitä...mä en vaan halua katkeroitua ja/tai alkaa ihan loputtomasti pelkäämään tunteita kuten esim. rakkaus...tällä hetkellä vaan tuntuu että alan fyysisesti jo tuntemaan sen pahanmielen kun ei saa nukutuks eikä pysty syömään, ei tällasta jatkuvasti vaan jaksa.
Sun on otettava asioista etäisyyttä nyt. Keskityt vain perustarpeiden tyydyttämiseen eli pidät huolen säännöllisestä syömisestä ja unesta. Ja myös siitä ettet kuormita itseäsi henkisesti. Otat otetta arjesta, keskityt siihen, puuhailet lastesi kanssa yhdessä jotain teille tärkeitä juttuja. Hellit itseäsi niillä varmoilla asioilla mitkä tuovat sulle iloa ja mielihyvää.

Koska sä olet tärkeä :). Tosi monelle ihmiselle(y). Alkaen omille ihanille lapsillesi:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic ja Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä