The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:) Huomenta! :)

Oma rauha, oma talo, omat kaikki eikä yhtäainutta vierasta enää! Mies lähti just saattamaan noita (siis ajamaan autolla edessä kun eivät ite osaa) satamaan.

Nuorin lapsonen levittäytyy takaisin huoneeseensa ja pyykkikone surraa. Riisipuuronjämät (puurokin oli muuten epäilyttäven ruokien listalla koska siinä on maitoa!) ovat uunissa valmistumassa ahvenanmaalaisksi pannukakuksi ja sen kanssa syödään ihan oikeaa, sokeripitoista, hilloa. :p
 
Siis milloin säätiedotus on lämmintä alkanut luvata? :eek:

Näyttää niin kelvolta että voisi vaikka pienen telttaretken loppuviikosta tehdä. Onget matkaan ja vähän makkaraa ja olutta ja pannu siltä varalta että löytyy sieniä ja... luonnon helmaan! :p

(mies onneksi jaksaa kantaa mun hätävarasapuskani)
 
  • Tykkää
Reactions: Softy ja Elena777
Siis milloin säätiedotus on lämmintä alkanut luvata? :eek:

Näyttää niin kelvolta että voisi vaikka pienen telttaretken loppuviikosta tehdä. Onget matkaan ja vähän makkaraa ja olutta ja pannu siltä varalta että löytyy sieniä ja... luonnon helmaan! :p

(mies onneksi jaksaa kantaa mun hätävarasapuskani)
Noi teiän reissut ja retket kuulostaa aina yhtä ihanilta! Ja mä nään vieläkin mielessäni ne merikotkat ja lokit mistä kerran kirjotit...siitä miten ne nousee kohti taivasta aikasin aamulla ja miltä merivesi tuoksuu...:love:
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä