Mä vasta heräsin!Taas te perwåilette jo aamuusta
Mä vasta heräsin!Taas te perwåilette jo aamuusta
Ei viitti pilata muitten aamua laittamalla mitäänSellainen farkkupeppuhenkinen
Enkä pervoile.Taas te perwåilette jo aamuusta
Mä en välitä kaupoilla kävelemisestä jos en osta mitään. Matkustaisin jos olis rahaa siihen.Mulla vähän sama vika mut oon sit käyny vähän noissa *naapureissa* kiertelee kauppoi ja istuksimassa ihmisten ilmoilla.Vaikkei mitään muuta niin on edes eri naamat mitä täällä näkee jatkuvasti.Pikkusen iskee paniikkia kun lomaa enää tän jälkeen 2vkoa.Mä oon niin huono matkustaa yksin,en mä viihdy jos lähen jonnekin reissuun ihan itekseni.Huono juttu silleen mut minkäs sille voi
No onhan se vähän tietty jos ei mitään osta mut toisaalta parempi siellä kun 4seinän sisällä kotona.Näkee edes ihmisii.Mä en välitä kaupoilla kävelemisestä jos en osta mitään. Matkustaisin jos olis rahaa siihen.
Mut eikö se ole kiva palata kotiin joka on puhtaan raikas...ei tarvi itse heti alkaa siivoomaan.Satana, mun kämppään on iskeny siivoushullu siskoni siivoomaan ilman mun lupaani ja mä oon meikussa edelleenkin odottelemassa tuomiota siitä, että pääsenkö tänään kotio
Ei vaan huvita.No onhan se vähän tietty jos ei mitään osta mut toisaalta parempi siellä kun 4seinän sisällä kotona.Näkee edes ihmisii.
Olishan mulla esim isän kotipaikka minne mennä,sinne on kyllä matkaa ihan kiitettävästi,mutta en mä sinne uskalla yksin mennä ja olla.
Eniten kismittää se, että sinne mennään ilman lupaa touhuumaanMut eikö se ole kiva palata kotiin joka on puhtaan raikas...ei tarvi itse heti alkaa siivoomaan.
No joo,se ei ole kivaa kyllä.Mut sun sisko vaan ajatellu sua ja sitä et sulla on sitten siistiä ja mukava palata kotiin.Eniten kismittää se, että sinne mennään ilman lupaa touhuumaan
Vitoskuva komiasti käsitelty
https://hymy.fi/kuvat-ja-videot/playboy-aiti-susanna-tanni-riisui-hymylle/
oisin voinu laittaa kuvan suoraan, mutta pelkään, että se aiheuttaa pahennusta.
Ei kyllä mitään hajua mutta luulisi ettei miksikään mene?Säilyyköhän tommonen tomaatti-paprikasose pakkasessa ensiviikkoon?
Aika luihu peppuinenAnteeksi
Aika luihu peppuinen