Höh...Ei kuulunut. En saanut unta ja valvoin 2h yöllä. Päähän ja niskaan koskee.
Emmäkään nukkunut hyvin, en ollenkaan...
Ärsyttävää kun kaiken maaliman ajatukset valtaa mielen sillon kun pitäis nukkutuhista ihan niinku muukin Suomi tekee
Höh...Ei kuulunut. En saanut unta ja valvoin 2h yöllä. Päähän ja niskaan koskee.
...ja ilmeestä voi päätellä että sisarhentovalkoinen on tarjonnut jotain muutakin kuin pelkät aamulääkkeet Vai oliko aamukahvissa ylimääräiset annokset kofeiinia häh täh? *rapsuttaa Keravan snadia käppänää leuan alta*Hoitaja herätti
Niinpä. Mun piti käydä aamulla asioilla mutta en jaksanut lähteä.Höh...
Emmäkään nukkunut hyvin, en ollenkaan...
Ärsyttävää kun kaiken maaliman ajatukset valtaa mielen sillon kun pitäis nukkutuhista ihan niinku muukin Suomi tekee
Mä koitan raahautua tänään myöhemmin salille, saapipa nähä miten jaksaa kittuuttaa reisiä/peppua/vatsaa muutaman tunnin unilla...ei auta muu kuin mennä sisulla vaan eteenpäin murrNiinpä. Mun piti käydä aamulla asioilla mutta en jaksanut lähteä.
Eiköhän se onnistu. Sinne sentään voi mennä milloin vaan.Mä koitan raahautua tänään myöhemmin salille, saapipa nähä miten jaksaa kittuuttaa reisiä/peppua/vatsaa muutaman tunnin unilla...ei auta muu kuin mennä sisulla vaan eteenpäin murr
Kiitos samoin. Saisi kyllä olla pikkasen lämpimämpää.Ei muuta kuin hyvää kesänjatkoa vaan kaikille!
Samoin vaikka ilmassa tuntuu ja tuoksuu vahvasti syksy eikä kesäEi muuta kuin hyvää kesänjatkoa vaan kaikille!
Kyllä näin on. Pikkupöksyt saa vaihtaa paksumpiin.Samoin vaikka ilmassa tuntuu ja tuoksuu vahvasti syksy eikä kesä
Tätä arvostan! Niin rehellisyyttä kuin ystävällisyyttä molemmin puolin.Huomenia
Maksoin, menin automaatille nostaan rahaa ja katsoin kuittia. Patterin vaihto puuttui
Kilttinä tyttönä sanoin myyjälle siitä kun sulki liikettä ja sanoi että niinpä taisi jäädä siitä hinta ottamatta mutta antaa olla.
...niinpäxKyllä näin on. Pikkupöksyt saa vaihtaa paksumpiin.
Hyvää kesän jatkoa.Ei muuta kuin hyvää kesänjatkoa vaan kaikille!
En nyt viitsinyt olla mainitsematta asiastaTätä arvostan! Niin rehellisyyttä kuin ystävällisyyttä molemmin puolin.
Sit on kanssa niiMpä....niinpäx
Lunalta oppii näitä uusia sanontoja aina
Huomenta
Oisko peppuskabaan halukkaita täällä?
Mulla vähän sama vika mut oon sit käyny vähän noissa *naapureissa* kiertelee kauppoi ja istuksimassa ihmisten ilmoilla.Vaikkei mitään muuta niin on edes eri naamat mitä täällä näkee jatkuvasti.Pikkusen iskee paniikkia kun lomaa enää tän jälkeen 2vkoa.Mä oon niin huono matkustaa yksin,en mä viihdy jos lähen jonnekin reissuun ihan itekseni.Huono juttu silleen mut minkäs sille voiTympäsee yksin oleminen. Ja sit jumiudun kotiin. En käy missään jos ei ole pakko.