Softy
LaitaLaitanko mun munasta kuvaa?
LaitaLaitanko mun munasta kuvaa?
Tämä selittääkin sen miksi minua ei itikat ole juurikaan vaivanneet...
Syökööt muita öttiäisiä...lentää ja pörisee ne kärpäsetkin....
Eihhh ensiks meinasin että joooh mutt sitten muistin lepakot jotka kuolis sen jälkeen sukupuuttoon ja mites sitten suut pannaan häh mitä täh? Pannaanko näin vai näin ? Niiiiiiiii mietiPPÄ kuule hetki
Ainiinkumitennii....njut en jummartanu ...päivän viesteistä voi päätellä että pää on täysin turha ihmisellä.
päivän viesteistä voi päätellä että pää on täysin turha ihmisellä.
Laita
Mä oon kyllä hänen kanssaan nyt ihan samaa mieltä kun oottehan te muut olleet varsin levottomia taas...vaan onneksipa minä ja Kais ollaan oltu ihan asialinjalla niin ja Aksu!!!Ainiinkumitennii....njut en jummartanu ...
...eikäköhäh!!??......aiettäköihanturhiaviestejäpukkaatyrkkää...
Kuvaa kauempaa.Laitan sitten ku mulla on riittävän iso kamera
*ufopääkkönen*Mä oon kyllä hänen kanssaan nyt ihan samaa mieltä kun oottehan te muut olleet varsin levottomia taas...vaan onneksipa minä ja Kais ollaan oltu ihan asialinjalla niin ja Aksu!!!
Hellanpidikkeet ja kissanviikset sentäs, mä ihan unohin sinut*ufopääkkönen*
...jaa...
Pitänee alkaa riehumaan levottomasti jos kerta asialinjasta aletaan theKetjussa syyttämään. Semmoinen kun on theKetjussa täysin asiatonta.Mä oon kyllä hänen kanssaan nyt ihan samaa mieltä kun oottehan te muut olleet varsin levottomia taas...vaan onneksipa minä ja Kais ollaan oltu ihan asialinjalla niin ja Aksu!!!
mutkun mutku mä kehuin sua...Pitänee alkaa riehumaan levottomasti jos kerta asialinjasta aletaan theKetjussa syyttämään. Semmoinen kun on theKetjussa täysin asiatonta.
Hä? Mistäkö? Inken panik, oli mitä tahtojaan, nöy hätä...Hellanpidikkeet ja kissanviikset sentäs, mä ihan unohin sinut
Ei kait tänään oo perjantai vai olenko mä ihan sekaisin?