The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Softy
Mulla vähän sama vika mut oon sit käyny vähän noissa *naapureissa* kiertelee kauppoi ja istuksimassa ihmisten ilmoilla.Vaikkei mitään muuta niin on edes eri naamat mitä täällä näkee jatkuvasti.Pikkusen iskee paniikkia kun lomaa enää tän jälkeen 2vkoa.Mä oon niin huono matkustaa yksin,en mä viihdy jos lähen jonnekin reissuun ihan itekseni.Huono juttu silleen mut minkäs sille voi:unsure:
Mä en välitä kaupoilla kävelemisestä jos en osta mitään. Matkustaisin jos olis rahaa siihen. :unsure:
 
Mä en välitä kaupoilla kävelemisestä jos en osta mitään. Matkustaisin jos olis rahaa siihen. :unsure:
No onhan se vähän tietty jos ei mitään osta mut toisaalta parempi siellä kun 4seinän sisällä kotona.Näkee edes ihmisii.
Olishan mulla esim isän kotipaikka minne mennä,sinne on kyllä matkaa ihan kiitettävästi,mutta en mä sinne uskalla yksin mennä ja olla.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Yleensä en halua ostaa sänkyä käytettynä. Mut nyt tuli ostettua lapselle runkopatjasänky joka maksoi vaan 30e ja siihen vielä paksuhko petari. Oli todella hyväkuntoinen ja sellainen vähän korkeampi ettei niitä ihan matalia patjaosuudeltaan. Ei halunnutkaan mennä parvisänkyyn.

Lähdin myös yhtäkkiä parturiin :D nyt hiukset noin olkapäille.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Enpä oo miekään hirveesti ollu pois kotoo loman aikana,välillä pyöriny vaan kirjastossa ja kaupungilla. :unsure:
Vähän pakko,kun noi miehen silmätippojen laitto on säännöllisesti,toisaalta viihdyn kotona :D
 
Mä selailen Toria. Kaikkea tullut sieltä löydettya ja itse myytyä siellä tai annettua pois. Eilen haettiin yksi pöytä ja se olikin eksän kaverin vaimo joka sen haki ja jonka myös tiedän. Veivät vielä parvisängyn mennessään kun kysyin onko tarvetta sellaiselle :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä