The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenia :coffee:

Eilen kävi hyvä säkä kun kävin vaihdattaan kelloon patterin. Ostin myös uuden rannekkeen siihen ja hopeiset korvikset. Ihmettelin kun oli niin edullinen juttu kun 19e. Myyjä sitten sanoi että kaikesta on vähintään -20%. Maksoin, menin automaatille nostaan rahaa ja katsoin kuittia. Patterin vaihto puuttui :D
Kilttinä tyttönä sanoin myyjälle siitä kun sulki liikettä ja sanoi että niinpä taisi jäädä siitä hinta ottamatta mutta antaa olla.
 
Huomenta :)

Softylle & Elenalle halaus. Ikävää ettette nukkuneet hyvin.

Mie nukuin aika hyvin,mitä nyt heräsin pari kertaa siihen kun Minttu tuli kainaloon nukkumaan :D varpaat sai olla rauhassa tällä kertaa :eek:
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Tympäsee yksin oleminen. Ja sit jumiudun kotiin. En käy missään jos ei ole pakko. :notworthy: :cautious: :oops:
Mulla vähän sama vika mut oon sit käyny vähän noissa *naapureissa* kiertelee kauppoi ja istuksimassa ihmisten ilmoilla.Vaikkei mitään muuta niin on edes eri naamat mitä täällä näkee jatkuvasti.Pikkusen iskee paniikkia kun lomaa enää tän jälkeen 2vkoa.Mä oon niin huono matkustaa yksin,en mä viihdy jos lähen jonnekin reissuun ihan itekseni.Huono juttu silleen mut minkäs sille voi:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä