Nyt mäyssään lätkäkarkkeja. Käykö kenenkään kateeksi?
Nyt mäyssään lätkäkarkkeja. Käykö kenenkään kateeksi?
Hyi,pahoja.Nyt mäyssään lätkäkarkkeja. Käykö kenenkään kateeksi?
Tuon teen, just sopiva poikamiehen sapuskaItse tekasin vain äkkiseltään sienimunakkaan.
Pilkotut Sienet, paprikat, sipulia paistumaan ja hetken kuluttua munat päälle. Mausteena, suolaa ja pippuria ja oreganoa. Herkkua oli ja vei n.5min.
No täällä on ehkä tietynlainen munapoliisiTai se oli siis ihan vain paistettu muna missä oli muutakin. En tiedä onko virallinen munakas sama asia. Onko palstalla munapoliisia?
Paistoin taas molemmin puolin.
Hunningolle.Tuon teen, just sopiva poikamiehen sapuska
Mihinkähän joutuisin ilman Sinua, Lunatic!
Kerro mikä on munakkaan ja paistetun munan ero.No täällä on ehkä tietynlainen munapoliisi
Munat vatkataan sekaisin. Siihen lisätään mitä halutaan. Paistetaan toiselta puolelta.Tai se oli siis ihan vain paistettu muna missä oli muutakin. En tiedä onko virallinen munakas sama asia. Onko palstalla munapoliisia?
Paistoin taas molemmin puolin.
No en mä niistä munista tiedä,toisenlaisistaKerro mikä on munakkaan ja paistetun munan ero.
En minäkään meinannut ensin kääntää kun oli niin paksu ja täynnä tavaraa, mutta lopussa ihan muutamaksi sekunniksi käänsin, puoliksi se meni mutta ei säpäleiksi.Munat vatkataan sekaisin. Siihen lisätään mitä halutaan. Paistetaan toiselta puolelta.
Ei kai munakkaan pakko ole löllö olla?Munakas on löllö ja paistettu paistetaan kummaltakin puolelta kunnolla...löllö muna hyyyyi.
Niin tietenkin. Pthyi.No en mä niistä munista tiedä,toisenlaisista
Eikös munakokkeliin lisätä maitoa ei munakkaaseen....tai niin mä olen tehnyt.Tai siis en ole tehnyt.En minäkään meinannut ensin kääntää kun oli niin paksu ja täynnä tavaraa, mutta lopussa ihan muutamaksi sekunniksi käänsin, puoliksi se meni mutta ei säpäleiksi.
En vatkannut munia, eli se ei ollut munakas?
Lisääkö jotkut siihen maitoakin?
No jäähän se väkisinkin löllöks kun siellä on tavaraa sisällä.Ei kai munakkaan pakko ole löllö olla?
Niin tietenkin. Pthyi.
En tiä, johonkin on lisätty, olen töllössä nähnyt.Eikös munakokkeliin lisätä maitoa ei munakkaaseen....tai niin mä olen tehnyt.Tai siis en ole tehnyt.
Mä sen verran vatkaan että rakenne rikkoontuu ja menee sekaisin. Mä lisään maitoa.En minäkään meinannut ensin kääntää kun oli niin paksu ja täynnä tavaraa, mutta lopussa ihan muutamaksi sekunniksi käänsin, puoliksi se meni mutta ei säpäleiksi.
En vatkannut munia, eli se ei ollut munakas?
Lisääkö jotkut siihen maitoakin?
Miten niin, eikä jää.No jäähän se väkisinkin löllöks kun siellä on tavaraa sisällä.
Mä laitan ainaki kokkelssoniin.Kotona joskus opetettu niin ja silleen olen aina tehnyt.Voi sitä ilmankin kai tehdä kun ei pysty tai muuten käytä maitoo.En tiä, johonkin on lisätty, olen töllössä nähnyt.
No mitäs eroa munakkaalla ja paistetulla munalla sitten onMunakas on lätyn mallinen. Kokkeli on palasina. Mun mielestä.