Ai, no sitten en tee koskaan paistettuja munia, vaan aina munakkaita tai kokkelia, koska haluan vähän sekottaa rakennetta.
Lumilapio, tiskiharja, hammasharja...?Haarukka, lusikka... mulla mikä sattuu käteen.
Kiitos vastauksista.
EnMajurista?
Ostin kaupasta lohistakeja, paistan niitä huomiseksi ja kuoripottuja.Keitä perunoita. Lohifile maustettuna uuniin.
Niivvarmasti!Hunningolle.
Softysta?En
eikä majurista uskaltais nähä unta kun softy ei tykkäis
Luuletko, että Softy olis sopiva unilääke?Softysta?
Mäkin nään usein jostain Ketjun kirjotteliijasta unta, tiiä vaikka ois samassa unessa joskus oltu
Olinko unessa?Heräsin
No niin ja NYT sain jo ..... !!!
En nähnyt unta.Olinko unessa?
höhEn nähnyt unta.
Tässä unessa oli selvästi eräs ketjun kirjottelija.Niin ja A-tikkaatMäkin nään usein jostain Ketjun kirjotteliijasta unta, tiiä vaikka ois samassa unessa joskus oltu
Tee vaanIltaa!
Ja iso valitus-pläääh. Mä alan olla kypsä vierailijoihin. Ja mauttomaan, rasvattomaan, hajuttomaan ällöterveys-sapuskaan mitä täytyy tehdä mutta mitä ne eivät sit kuitenkaan syö. (enkä ihmettele, pahaahan se on!)
Ainakin teen tänään pitsaa ja laitan rutosti chiliä! *kapinoi*
No höh toivottavasti pääset huomenna kotiin,ellet halua jäähä hoitsuja nipistelemään pepustaHöh, olivat sit hukanneet tän aamun verikokeet, joten huomena uudestaan verikokeet ja niiden valmistuttua tohtorit päättää, että lähenkö huomena kotii
haarukka silmään kuulostaa etäisesti tutulta jutulta. jättäsit vaan nuo tervät kokonaan keittiöön.Haarukka, lusikka... mulla mikä sattuu käteen.
Kiitos vastauksista.