vierailija
Voit olla oikeassa, mutta kyllä siellä jotain on tekeillä.
Ei ole päätön äitini eikä majuri isäni. Se olisi mahdotonta.
Voit olla oikeassa, mutta kyllä siellä jotain on tekeillä.
Ei ole päätön äitini eikä majuri isäni. Se olisi mahdotonta.
Sali oli kiinni...tuu sä hieroon mun peppua ja laittamaan muutenki liikkeelle
A-tikkaat, kirjoittaja. Joo, Rättiksestä on unta nähtyMitkä a tikkaat?
ai kotio? Juuuuuu..*ryhdistäytyy koko pienellä pituudellaan* Esim. jos sullon jumppapallo tai mikä tahansa, vaikka fudispallerokin käy...niin meet selälles, laitat jalkapohjat sen pallon päälle ja nostat lantiota ylös vaikka alkuun ihan 3x15 ja teet hitaasti laskut...tai sitten ihan meet vatsalles ja nostat reisiä/pakaraa ylöspäin vuorotellen 3x15 alkuun...tai sitten oma suosikki: Mäkijuoksu!!Onko sulla hyviä ohjeita?
Sali oli kiinni...tuu sä hieroon mun peppua ja laittamaan muutenki liikkeelle
joku vatipää epäili samaa suunnilleen 10 vuotta sitten tällä samalla palstalla. voit unohtaa näkemäsi unet.Ei siinä oomitään äiti lapsi suhdetta.
Kuulostaa paremminkin tyttö poika suhteen alulta.
emmä tajunnu vieläkäänA-tikkaat, kirjoittaja. Joo, Rättiksestä on unta nähty
Etkö sä tiedä mitkä on a-tikkaatMitkä a tikkaat?
Ei muuten ollu rättisA-tikkaat, kirjoittaja. Joo, Rättiksestä on unta nähty
Alkoholitikkaat. Alarapulla miedot, kuten olut (paras)ja aina ylemmäspäin vahvistuu prosentit.Mitkä a tikkaat?
Sais nuita jo joku muu reväyttää vähän *vilkuilee Lunaa sillä silmällä*Aha ooha varovainen pyllykän kanssa
Ettei revähä lihakset
Ei se mun uni oo., eikä ollukkaan.joku vatipää epäili samaa suunnilleen 10 vuotta sitten tällä samalla palstalla. voit unohtaa näkemäsi unet.
Joo! Miten mä noi unohin...Eiks kyykyt oo kans tehokkaita pepulle,syvä ja sumokyykyt ?
Eikö voi vaan reilusti pyllistelläEiks kyykyt oo kans tehokkaita pepulle,syvä ja sumokyykyt ?
Ei se mun uni oo., eikä ollukkaan.joku vatipää epäili samaa suunnilleen 10 vuotta sitten tällä samalla palstalla. voit unohtaa näkemäsi unet.
No siis joooooo mutta en tajua millai ne oli siinä unessa?Etkö sä tiedä mitkä on a-tikkaat
Heiii, noi lantionostot tekee muuten höpöä...eikäkösiis*ufopääkkönen*....oikein kunnolla puristaen ja viipyillen laskien tuntuu kylläai kotio? Juuuuuu..*ryhdistäytyy koko pienellä pituudellaan* Esim. jos sullon jumppapallo tai mikä tahansa, vaikka fudispallerokin käy...niin meet selälles, laitat jalkapohjat sen pallon päälle ja nostat lantiota ylös vaikka alkuun ihan 3x15 ja teet hitaasti laskut...tai sitten ihan meet vatsalles ja nostat reisiä/pakaraa ylöspäin vuorotellen 3x15 alkuun...tai sitten oma suosikki: Mäkijuoksu!!
vaihtoehot alkaa olla vähissä..joko sellanen jolla on haukku tai sellanen jolta puuttuu pääEi muuten ollu rättis
No niitä kannettiin paikasta a paikkaan bNo siis joooooo mutta en tajua millai ne oli siinä unessa?
Se on sun mielipide.joku vatipää epäili samaa suunnilleen 10 vuotta sitten tällä samalla palstalla. voit unohtaa näkemäsi unet.
Lantionnostosta mäkin tykkään..tekee tosi nannaa mitä hitaammin sen tekeeHeiii, noi lantionostot tekee muuten höpöä...eikäkösiis*ufopääkkönen*....oikein kunnolla puristaen ja viipyillen laskien tuntuu kyllä
Ite tykkään myös kyykyistä, niitä tulee tehtyä päivän aikana kiitettävästi ja maastofillarointi
Mäkijuoksukoikkaloikkaloinen tulee ihan peesissä
Sais nuita jo joku muu reväyttää vähän *vilkuilee Lunaa sillä silmällä*
Lupaat vaanEllu, mä voin hieroa.