The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Arvaas muuten mitä unta näin :)?



Tai...otankin komentoa takasin kun tossa on noi muutamat levottomat arvuuttelijat paikalla:cautious:...


Lyhyesti ja ytimekkäästi - monien kummallisten oireilujen jälkeen valtaisa tutkimusyksikkö lääkäreineen ja hoitajineen ja ydinsäteilysadepukuineen totesi mun olevan tieteellinen h a u d u t t a m o*ufopääkkönen*

Mikä loppuhuipentui siihen että mä poksahdin halkipoikkipinoon ja musta viipelti triljoonabiljoonittain...rummun päristelyä....p u n k k e j a!!!

Jep, mörkiäisunikuvia(y)
Tuskin maltan oottaa ens yötä...
Hyi kamala millasia unia sä näit ja olen samaa mieltä siitä että on hjuva ottaa komentoa takaisin kun ketjussa pörrää muutama levottomampi sielu:LOL:, onneksi me kaksi ollaan niin nunnia niin nunnia että *mulkoilee softya ja kaisia Kisun vierellä Paheksuvasti* Paheksun:cautious:
 
syökää valkosipulia niin pysyy itikat pois imeskelemästä.
Poikkeus vahvistaa sääntöä :)
Mä kokeilin tänään jotain ihme öttiäisspraytä mikä karkottas ihankaikki itikoista punkkeihin... Päivän aikana jouduin kuorruttamaan itteni sadevermeillä niin...arvaas vaan kuin ja paljon oli sadehupun alla suojaa pitämässä itikoita??!!

Nim. Korvat pommitettuina ja hiuskikkurarajat kans(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Poikkeus vahvistaa sääntöä :)
Mä kokeilin tänään jotain ihme öttiäisspraytä mikä karkottas ihankaikki itikoista punkkeihin... Päivän aikana jouduin kuorruttamaan itteni sadevermeillä niin...arvaas vaan kuin ja paljon oli sadehupun alla suojaa pitämässä itikoita??!!

Nim. Korvat pommitettuina ja hiuskikkurarajat kans(n)
tuoreena, ei kypsennettynä.
 
Jees:)..sitä vois joko saada rauhassa lenkkeillä tai sitten ihan isommassakin porukassa tai sitten se lenkkeily vois pikasesti muuttua ihan vaan lekotteluksi pehmustetussa huoneessa:rolleyes:
Mää oon aina uskonut siedätyshoitoon reissuillakin. Pari päivää niit patteja tulee sit se helpottaa. Myrkyille tääl on ehdon no. Paulalta voi kysyä niin kortisoni auttaa kutinaan.
 
Mää oon aina uskonut siedätyshoitoon reissuillakin. Pari päivää niit patteja tulee sit se helpottaa. Myrkyille tääl on ehdon no. Paulalta voi kysyä niin kortisoni auttaa kutinaan.
Pari päivää niitä patt...*huokaan*..vähälläpä pääset.
Joo, ei toi öttiäistökötti ainakaan mussa viihdy tuota kokeilukertaa kauempaa - turhake mikä turhake.

Ja kutipattikutinaan ei auta mikään*melkein jurputtaa...:D*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä