AhaSohvalla nakuna
AhaSohvalla nakuna
laita ohvia pintaanSaisivat peijoonit tykätä vähemmän , ei O veri nyt voi niin suurta herkkua olla murr
Niinpä tuntui olevan ellei ainakin kaksi miljuunaa...hyvinpä muut ihmiset sai olla kaikessa rauhassa, taas...mutta toisaalta - pitäähän niittenkin saada syödyksiTulikin tehtyä pikainen ja hikinen ja itikkainen lenkki...varmaan miljoona!
Emmää kun se haisee ihan lapsuuden kesämökkireissuille joita vihasin melkein yli kaikenlaita ohvia pintaan
Sulla on hyvät veret
siellä kanssa olivat...varmaan kilipaileevat kumpaa saavat kupattua enemmän. Toivottavasti sä voitat tämän kisan!Niinpä tuntui olevan ellei ainakin kaksi miljuunaa...hyvinpä muut ihmiset sai olla kaikessa rauhassa, taas...mutta toisaalta - pitäähän niittenkin saada syödyksi
Kahvikuppiin tarvitaan vain yksi käsi.Ok,oliko nuin hyvvää ?
Höh jotain muuta ötökkämyrkkyä sittenEmmää kun se haisee ihan lapsuuden kesämökkireissuille joita vihasin melkein yli kaiken
Täällä nukkumaluukun tienoilla muuten ei ole ainuttakaan hyttystä.siellä kanssa olivat...varmaan kilipaileevat kumpaa saavat kupattua enemmän. Toivottavasti sä voitat tämän kisan!
Varmaan tuhmia tekemäsKahvikuppiin tarvitaan vain yksi käsi.
Softy ei kertonut meille missä toinen käsi oli.
No ihavarmasti vaikken haluukaan...ja se on ihan sama mimmosiin vaatteisiin pukeudun kun ne hiien piikikkäät poraa läpi, tosin tänään mulle sanottiin että mun pitäs kuulema pukeutua johonkin nahkapukuhaalariin..että sitte ei itikat haittais...Mutta sitten siihen yks koiranleuka sano että sitten haittais jotkut muut iholle liimautujat....Luulis olevan parempaakin tarjolla, pölöjiä ötököitä ovat edelleensiellä kanssa olivat...varmaan kilipaileevat kumpaa saavat kupattua enemmän. Toivottavasti sä voitat tämän kisan!
No olepa onnellinen moisesta tilanteesta kun ei tartte huitoa eikä viuhtoa eikä olla kutipattituskissaanTäällä nukkumaluukun tienoilla muuten ei ole ainuttakaan hyttystä.
Ei ollut juhannuksena siskon mökilläkään vaikka se on keskellä korpea.
Pitääkö tästä vetää johtopäätös, että hyttysillä on hyvä naismaku?
Tai sitten ne ei tykkää miesten tuoksusta niin paljon....eiku hetkinen sehän on sama asia mistä sä just mainihit.Täällä nukkumaluukun tienoilla muuten ei ole ainuttakaan hyttystä.
Ei ollut juhannuksena siskon mökilläkään vaikka se on keskellä korpea.
Pitääkö tästä vetää johtopäätös, että hyttysillä on hyvä naismaku?
Höpönlöpön löööö sun loppuosies kanssa siellä nainen, yks on tommonen kuuma mirriNo olepa onnellinen moisesta tilanteesta kun ei tartte huitoa eikä viuhtoa eikä olla kutipattituskissaan
Loppuosa pätee Elenaan , mun kohdalla kyse on vain supertyhmistä öttiäisistä
Joskus onnistuu, joskusIhan oikeessa oot sun loppuosies kanssa siellä nainen, yks on tommonen valopääkkönen tänään
Tähän asti...eli tänään tapahtui neitsyyden menetysTähän asti mua ei ole ahistellut mitkään ötökät.
Mites toi mun viesti tolleen muokkautui...yksinkökö?Joskus onnistuu, joskus
JooMites toi mun viesti tolleen muokkautui...yksinkökö?
Pöh Siis ei tiiä vaikka joku päivä hyökkää.Tähän asti...eli tänään tapahtui neitsyyden menetys