The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Herätty on jo viiden aikaan miettimään miten sais unenpäästä kiinni, nukkumaan aloin ½

No ohoh, voisko se johtua säästä jotenki?
Mutta on varmaan kurjaa tollanen.

Mua ärsytti täällä meilläpäin asfalttityöt, kaupungin keskustan vanha asfaltti otettiiin pois ja tilalla oli joku ''raavittu'' pinta ja sitten hävis työntekijät kuin pieru saharaan..ilmeisesti ihmiset oli valittaneet jonnekin kun muutama päivä myöhemmin oli paikallislehessä juttu kuinka nää työntekijät olivat käyneet pikahommissa ihan toisessa kaupungissa siinä välillä :eek: Tuli kyllä sitten mieleen että olisko ne ottaneet hartioilleen 2 urakkaa päällekkäin ja voiko niin ees tehdä..

Niin joo ja se tauko kesti melkein viikon!
Siis just noin ne tekevät! Tulevat ja menevät mielensä mukaan ja kaikkien muiden on sopeuduttava!

Arvaapa, kuinka monta kertaa me ollaan tehty duunia kymmenen päivää putkeen melkein yötkin jotta ehdtään alta pois kun suuret asfalttiherrat saapuvat. Ja lopputuloksena se, että työmaalle ajaa yksi oranssi jyrä ja seuraavaksi ei kahteen viikkoon tapahdu mitään. Koko kiire ihan turhaan!

Mä voin rehellisesti kertoa vihaavani tuota porukkaa. Ja ihan kaikkia, firmasta riippumati! Tässä tapauksessa yksi paskaporukka on siinä määrin "kova paska" että pilaavat kaikkien maineen ja syyttömätkin saavat kärsiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
No ohoh, voisko se johtua säästä jotenki?
No mun tietääkseni telineitä voi pystyttää sateellakin ja tuulessa. Koska pitäähän niiden pysyä pystyssä vaikka sataisi ja tuulisi.
Nyt on viikon kolmas arkipäivä jolloin ei tapahdu mitään.
Siihen voi olla syy, mutta kun sitä ei ole kerrottu niin minä äkkipikaisena tulkitsen asian surkeaksi organisoinniksi.

Muuten ei olis väliä mutta satun tarvitsemaan tuota parveketta niin kiinnostaisi tietää milloin se on taas käyttökunnossa.
 
Siis just noin ne tekevät! Tulevat ja menevät mielensä mukaan ja kaikkien muiden on sopeuduttava!

Arvaapa, kuinka monta kertaa me ollaan tehty duunia kymmenen päivää putkeen melkein yötkin jotta ehdtään alta pois kun suuret asfalttiherrat saapuvat. Ja lopputuloksena se, että työmaalle ajaa yksi oranssi jyrä ja seuraavaksi ei kahteen viikkoon tapahdu mitään. Koko kiire ihan turhaan!

Mä voin rehellisesti kertoa vihaavani tuota porukkaa. Ja ihan kaikkia, firmasta riippumati! Tässä tapauksessa yksi paskaporukka on siinä määrin "kova paska" että pilaavat kaikkien maineen ja syyttömätkin saavat kärsiä.
No oho(n)

Ihmisiä ärsytti suunnattomasti kun käytännössä koko keskusta oli suljettu ettei siitä voinut ajaa läpi lainkaan ja puomit oli paikoillaan, mutta työntekijöitä ei mailla eikä halmeillao_O
 
No oho(n)

Ihmisiä ärsytti suunnattomasti kun käytännössä koko keskusta oli suljettu ettei siitä voinut ajaa läpi lainkaan ja puomit oli paikoillaan, mutta työntekijöitä ei mailla eikä halmeillao_O
Joku kaupungin ylemmältä taholta oli varmaan sanonut jotain pahasti herra-isoherrojen suurpäällikölle ja tolleen näyttivät kuka on se joka oikeasti määrää.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
No mun tietääkseni telineitä voi pystyttää sateellakin ja tuulessa. Koska pitäähän niiden pysyä pystyssä vaikka sataisi ja tuulisi.
Nyt on viikon kolmas arkipäivä jolloin ei tapahdu mitään.
Siihen voi olla syy, mutta kun sitä ei ole kerrottu niin minä äkkipikaisena tulkitsen asian surkeaksi organisoinniksi.

Muuten ei olis väliä mutta satun tarvitsemaan tuota parveketta niin kiinnostaisi tietää milloin se on taas käyttökunnossa.
Emmä niinkään niitä telineitä miettinyt vaan säätä, että voiko ne maalata kovalla sateella esim kuin hyvin...tai kai ne vois, mää niistä tiiä.

Hmm jos hekin ovat välillä toisessa kaapunnissa toisen urakan kimpussa?o_O
 
No mun tietääkseni telineitä voi pystyttää sateellakin ja tuulessa. Koska pitäähän niiden pysyä pystyssä vaikka sataisi ja tuulisi.
Nyt on viikon kolmas arkipäivä jolloin ei tapahdu mitään.
Siihen voi olla syy, mutta kun sitä ei ole kerrottu niin minä äkkipikaisena tulkitsen asian surkeaksi organisoinniksi.

Muuten ei olis väliä mutta satun tarvitsemaan tuota parveketta niin kiinnostaisi tietää milloin se on taas käyttökunnossa.
Varmaan joku työpoppoo tuolta rapakon takaa. Maanantaiksihan ne eivät koskaan tuu duuniin. Tiistana ei sit ollutkaan -yllätys yllätys- vapaita paikkoja lautalla. Niillä ei vaan riitä älliä tilata niitä reissuja jo perjantaina. Ja keskiviikkoon mennessä rahat ovatkin loppu eikä lauttalippua saa ellei työnantaja lähetä rahallista pika-avustusta.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Siis just noin ne tekevät! Tulevat ja menevät mielensä mukaan ja kaikkien muiden on sopeuduttava!

Arvaapa, kuinka monta kertaa me ollaan tehty duunia kymmenen päivää putkeen melkein yötkin jotta ehdtään alta pois kun suuret asfalttiherrat saapuvat. Ja lopputuloksena se, että työmaalle ajaa yksi oranssi jyrä ja seuraavaksi ei kahteen viikkoon tapahdu mitään. Koko kiire ihan turhaan!

Mä voin rehellisesti kertoa vihaavani tuota porukkaa. Ja ihan kaikkia, firmasta riippumati! Tässä tapauksessa yksi paskaporukka on siinä määrin "kova paska" että pilaavat kaikkien maineen ja syyttömätkin saavat kärsiä.
Niin, täs ei mitään pihatöitä tai asfaltointia edes tehdä. Ihan vaan katon ja parvekkeiden huoltomaalaus.
Mut tää on ny tällä viikolla jo kolmas arkipäivä kun mitään ei tapahdu eikä tekijöistä ole tietoakaan.
Telinekasoista mä en ole huolissani, kyllä alumiini vettä kestää.
Mut telinekasojen lisäksi nurmikolla lojuu arviolta pari kilsaa säiden armoilla olevaa peittämätöntä lautaa. Joka kastuu parhaillaan. Mihin sitä meinataan laittaa?
Täs on nyt jotain joka ei hirveesti herätä luottamusta.
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0 ja Elena777
No nyt jotain tapahtui!
Telinekasojen väliin perjantaina roudattu lautakuormainen peräkärry käytiin äsken siirtämässä nurmikolta muualle, en tiedä mihin ja miksi.
Tommoista lautakuormaa ei sais tommoisessa peräkärryssä edes kuljettaa. Ei ainakaan siten, että kuorma tulee toista metriä yli perälaudan vailla minkäänlaista varoitusmerkkiä.

Jos mä olisin aikanani bändikamoja kuskatessani kuljettanut metrinkään tommoista kuormaa niin poliisin sattuessa paikalle ajo olisi päättynyt oitis.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
vierailija
mistäs sinä mun ammatin luulet tietäväs?
Kyllä sä kerroit sen kerran Echolle. Meneekö teillä yksärit sekaisin joskus? Ei ne muutkaan muista, mitä on tullut sanottua kenelle ja milloin!

Mulle muuan aluevastaava kertoi, et hänelle muut postasivat niitä viestejä, mitä ei ollut samaan aikaan lukemassa paikalla. Se oli vaan se sama, joka uhkaili sähköpostilla lakimiehellään, kun arvostelin heidän tarjoiluja sairaiden kokoontumisessa. ---eikai täällä semmosta:ninja::geek:

Ihna loogista kyllä, jos olet hoitoalalla - eihän koulutukseen kuulu mitään ravitsemuksesta, kuten ei lääkäreillekään. Moni ihminen ei sitä tule ajatelleeksi ollenkaan. Ortopedikin on lääkäri;)
 
No nyt jotain tapahtui!
Telinekasojen väliin perjantaina roudattu lautakuormainen peräkärry käytiin äsken siirtämässä nurmikolta muualle, en tiedä mihin ja miksi.
Tommoista lautakuormaa ei sais tommoisessa peräkärryssä edes kuljettaa. Ei ainakaan siten, että kuorma tulee toista metriä yli perälaudan vailla minkäänlaista varoitusmerkkiä.

Jos mä olisin aikanani bändikamoja kuskatessani kuljettanut metrinkään tommoista kuormaa niin poliisin sattuessa paikalle ajo olisi päättynyt oitis.
Hyvänen aika sentäs, teidän taloyhtiössä eletään nyt jännittäviä aikoja! :D
 
No ei ny sentäs.
Noi on vaan asioita joita mä en käsitä.

Ja sit oikeesti... toi lautakuormaperäkärry joka nurtsille perjantaina ilmestyi ja joka juuri vietiin jonnekin...
Niin ihan yksinkertaisesti; minä en tommoista kärryä kuljeta edes senttiä.
Älä nyssentäs kun onhan sulla siellä nyt ihan kunnon äksöniä seurattavana :D
No joo, oishan se asukkaita kohtaan reilua että hommat hoidettais kunnolla eikä jätettäis lojumaan ympäriinsä kuin ellun kanoja.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Mää on vieläkin pahalla päällä, eikä auttanut äityleiden lukeminen. Alottaja kysy mitä te tekisitte jos tietäisitte että tuttu polttaa pilveä ja sillä on pieni lapsi kotona. Polttaa välillä ihan päivälläkin, ja iltaisin lapsen nukkuessa sisällä.
Kommentit luokkaa "polttaa ne damissakin lasten seurassa, enemmän huolestuisin jos se ryyppäis, eihän pajat kestä kun pari tuntia, jos lapselle ei aiheudu vaaraa niin en tekis mitään, sanoisin vaan et ilman mua ei kukaan polta"

Ja tässä vielä suora lainaus kommenteista.

"Enemmän mä huolestun alkoholin käytöstä perheessä ku kannabiksen. Ja vaikka polttelisi illalla sohvalla ku lapsi nukkuu omassa huoneessa ni show what! Ne olot kestää 15min-2h riippuen laadusta. Ja kukka ei haise niin pahalle kun rööki, oikeestaan miltään.. Mielummin sitä sisällä polttelee pongista kun pihalla lossista ja kuumottelis sitä hajua. Vaikka se joka ei tiedä miltä kannabis haisee, ei sitä haista. Vetäkää ne kukkahatut perseeseen tän suhteen. Vielä joskus se on Suomessakin laillista. Mut asiasta kukkaruukkuun, ite en lähtis polttelemaan lapsien aikana, koska koskaan ei tiedä jos tulee syy hypätä auton rattiin ja on vielä pössyissä."

Siis oikeasti, mitä vittua. Melkein 200 kommenttia ja KUKAAN ei kysynyt onko paikalla edes selväpäistä aikuista. Vittu mitä porukkaa.
:eek:o_O
 
Kyllä sä kerroit sen kerran Echolle. Meneekö teillä yksärit sekaisin joskus? Ei ne muutkaan muista, mitä on tullut sanottua kenelle ja milloin!

Mulle muuan aluevastaava kertoi, et hänelle muut postasivat niitä viestejä, mitä ei ollut samaan aikaan lukemassa paikalla. Se oli vaan se sama, joka uhkaili sähköpostilla lakimiehellään, kun arvostelin heidän tarjoiluja sairaiden kokoontumisessa. ---eikai täällä semmosta:ninja::geek:

Ihna loogista kyllä, jos olet hoitoalalla - eihän koulutukseen kuulu mitään ravitsemuksesta, kuten ei lääkäreillekään. Moni ihminen ei sitä tule ajatelleeksi ollenkaan. Ortopedikin on lääkäri;)
sun tietotaso on sama kun sialla satelliitista niin että huolehdi omasta mielensairaudesta äläkä häiriköi muita.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä