Väitellään vaan.Väitelläänkö
Vähänkö hieno !Eipä haittaa vaikka satais
Öitä ja koitahan pysyä yö sängyssä eläkä kieputa ittees lattialle
öy nöyYritän, 1:20 pitäisi tyttöystävän mukaan olla tanassa, nyt pitää mennä, huomiseen
Toi nyt mitään väittelemistä oo...toi on höpöttelyäVäitellään vaan.
Sinä nimittäin olet aika lailla ihana. Tämä ei ole mielipideasia vaan asiantuntijalausunto.
Voi sitä miesparkaa johon sinä rakastut.
Mutta toisaalta... kyseessä lie maailman onnellisin mies joka silloin tällöin vähän näön vuoksi on mukamas jotain sanovinaan.
Just nyt en ehdi väittelemään koska Spielbergin leffa ja Tomppa Kruise alkaa foxilla nyt.Toi nyt mitään väittelemistä oo...toi on höpöttelyä
Niih...mie tiiän...kun ei mua voi kestääsietää ollenkaan...normioloissani saati sitten...Väitellään vaan.
Sinä nimittäin olet aika lailla ihana. Tämä ei ole mielipideasia vaan asiantuntijalausunto.
Voi sitä miesparkaa johon sinä rakastut.
Mutta toisaalta... kyseessä lie maailman onnellisin mies joka silloin tällöin vähän näön vuoksi on mukamas jotain sanovinaan.
keino se on tuokin paeta tilannetta!Just nyt en ehdi väittelemään koska Spielbergin leffa ja Tomppa Kruise alkaa foxilla nyt.
Palataan ihaniin naisiin kun leffa päättyy.
Mitä sää nyt siellä oikeinNiih...mie tiiän...kun ei mua voi kestääsietää ollenkaan...normioloissani saati sitten...
..tää on jotenkin...tosimurheinen viisu...
Niin onkinVäitelläänkö
Ja niinku häh nyt? Varmasti vielä kuumottaa lisääkin jahka ne niskassa olevat itikoitten kuppauskutipatit oikein nousee voimiinsa...
Öttiäiset on ihan kivoja
Nokun enhän mä tiiä..kun semmosta tommosta pitäs kysellä semmoselta..tommoselta..no, paraltaMitä sää nyt siellä oikein
Miu
Mä voin kuvitella että se mies joka sua rakastaa, rakastaa istua vaan kuuntelemassa sun juttujas ja hymyillä aina välillä kun pölähät jonkun matonkulmaan kikkarapörrö pölähtäen..sua kuule varmasti kestää ja sietää erittäin helposti mokoma
No kysäseppä, mä oon melko varma että tulee sama vastausNokun enhän mä tiiä..kun semmosta tommosta pitäs kysellä semmoselta..tommoselta..no, paralta
..tässä nyt mitään muuta kysästä kuin että missä se uniukko taas kuppaaNo kysäseppä, mä oon melko varma että tulee sama vastaus
Kauasko matka?Mä oon pakannut. Joko saa lähteä?
Lautta kyl starttaa vasta huomenissa.
No ohoh, voisko se johtua säästä jotenki?Prkl.
Taloyhtiöön on tulossa katon, parvekkeiden ja ikkunoiden huoltomaalaus. Ei siin mitn, se on hyvä, että talosta pidetään huolta.
Mut...
Parvekkeet piti tyhjentää sunnuntaihin mennessä. Perjantaina taloyhtiön nurmikolle tuli pari konttia ja läjä telineitä, pihalle laitettiin pressu ja ja kaks telinettä pystytettiin kolmeen metriin.
Tällä viikolla ei ole tapahtunut mitään! Mutta nyt tietysti on vasta keskiviikko.
Huoltoyhtiö tossa oman sopimuksensa mukaan just leikkaa nurmikkoa, mutta eipä paljon pysty leikkaamaan kun nurmikon peittää viis vuorokautta nurmikolla lojuneet telinekasat. Eikä ensimmäistäkään työmiestä näy missään.
Ja taloyhtiö maksaa joka päivä telineistä jotka lojuu nurmikolla, ja nurmikon leikkauksesta jota ei voi leikata.
Minua ihan oikeesti vituttaa tommoinen meininki mis mitään ei tapahdu, kukaan ei ole töissä, eikä mulla ole aavistustakaan koska parvekkeeni huputetaan vaikka ohjeen mukaan tyhjensin sen sunnuntaina. Ja jos urakan valmistuttua telineiden purkamisessa on yhtä monta joutopäivää niin sit mua alkaa vituttamaan ihan tosissaan.