The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Väitellään vaan.

Sinä nimittäin olet aika lailla ihana. Tämä ei ole mielipideasia vaan asiantuntijalausunto.
Voi sitä miesparkaa johon sinä rakastut.
Mutta toisaalta... kyseessä lie maailman onnellisin mies joka silloin tällöin vähän näön vuoksi on mukamas jotain sanovinaan.
Niih:notworthy:...mie tiiän...kun ei mua voi kestääsietää ollenkaan...normioloissani saati sitten:barefoot:...

Niih:notworthy:...mie tiiän...kun ei mua voi kestääsietää ollenkaan...normioloissani saati sitten:barefoot:...
Mitä sää nyt siellä oikein :eek:
Miu:cautious:

Mä voin kuvitella että se mies joka sua rakastaa, rakastaa istua vaan kuuntelemassa sun juttujas ja hymyillä aina välillä kun pölähät jonkun matonkulmaan kikkarapörrö pölähtäen..sua kuule varmasti kestää ja sietää erittäin helposti mokoma :love::love::love:

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mitä sää nyt siellä oikein :eek:
Miu:cautious:

Mä voin kuvitella että se mies joka sua rakastaa, rakastaa istua vaan kuuntelemassa sun juttujas ja hymyillä aina välillä kun pölähät jonkun matonkulmaan kikkarapörrö pölähtäen..sua kuule varmasti kestää ja sietää erittäin helposti mokoma :love::love::love:
Nokun enhän mä tiiä:D..kun semmosta tommosta pitäs kysellä semmoselta..tommoselta..no, paralta:oops:

Ei auta, mun on vaan mentävä jotenkin kalastelemaan unta...nytkin jää melko piikaseksi mahdolliset unikuvat...mitkä vilisee kuitenkin ötököitä...

Riskillä pääkkönen tyynyyn ja rutistusta :)...

Hyvää yötä sulle, nuku hyvin(pitkään) ja näe kauniita unia:)*pus*

Huomenta :)

Kaheksalta heräsin,ei herättänyt mies aiemmin,mutta nyt aamusmoothiet & kahvit juotu :)

Kohta kai pitäis pukee päällekkin jotain.
Harmaa & sateinen aamu näyttäisi olevan.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Prkl.
Taloyhtiöön on tulossa katon, parvekkeiden ja ikkunoiden huoltomaalaus. Ei siin mitn, se on hyvä, että talosta pidetään huolta.
Mut...
Parvekkeet piti tyhjentää sunnuntaihin mennessä. Perjantaina taloyhtiön nurmikolle tuli pari konttia ja läjä telineitä, pihalle laitettiin pressu ja ja kaks telinettä pystytettiin kolmeen metriin.
Tällä viikolla ei ole tapahtunut mitään! Mutta nyt tietysti on vasta keskiviikko.

Huoltoyhtiö tossa oman sopimuksensa mukaan just leikkaa nurmikkoa, mutta eipä paljon pysty leikkaamaan kun nurmikon peittää viis vuorokautta nurmikolla lojuneet telinekasat. Eikä ensimmäistäkään työmiestä näy missään.
Ja taloyhtiö maksaa joka päivä telineistä jotka lojuu nurmikolla, ja nurmikon leikkauksesta jota ei voi leikata.

Minua ihan oikeesti vituttaa tommoinen meininki mis mitään ei tapahdu, kukaan ei ole töissä, eikä mulla ole aavistustakaan koska parvekkeeni huputetaan vaikka ohjeen mukaan tyhjensin sen sunnuntaina. Ja jos urakan valmistuttua telineiden purkamisessa on yhtä monta joutopäivää niin sit mua alkaa vituttamaan ihan tosissaan.

• Tykkää
Reactions: Kais ja 0oo0
Prkl.
Taloyhtiöön on tulossa katon, parvekkeiden ja ikkunoiden huoltomaalaus. Ei siin mitn, se on hyvä, että talosta pidetään huolta.
Mut...
Parvekkeet piti tyhjentää sunnuntaihin mennessä. Perjantaina taloyhtiön nurmikolle tuli pari konttia ja läjä telineitä, pihalle laitettiin pressu ja ja kaks telinettä pystytettiin kolmeen metriin.
Tällä viikolla ei ole tapahtunut mitään! Mutta nyt tietysti on vasta keskiviikko.

Huoltoyhtiö tossa oman sopimuksensa mukaan just leikkaa nurmikkoa, mutta eipä paljon pysty leikkaamaan kun nurmikon peittää viis vuorokautta nurmikolla lojuneet telinekasat. Eikä ensimmäistäkään työmiestä näy missään.
Ja taloyhtiö maksaa joka päivä telineistä jotka lojuu nurmikolla, ja nurmikon leikkauksesta jota ei voi leikata.

Minua ihan oikeesti vituttaa tommoinen meininki mis mitään ei tapahdu, kukaan ei ole töissä, eikä mulla ole aavistustakaan koska parvekkeeni huputetaan vaikka ohjeen mukaan tyhjensin sen sunnuntaina. Ja jos urakan valmistuttua telineiden purkamisessa on yhtä monta joutopäivää niin sit mua alkaa vituttamaan ihan tosissaan.
No ohoh, voisko se johtua säästä jotenki?
Mutta on varmaan kurjaa tollanen.

Mua ärsytti täällä meilläpäin asfalttityöt, kaupungin keskustan vanha asfaltti otettiiin pois ja tilalla oli joku ''raavittu'' pinta ja sitten hävis työntekijät kuin pieru saharaan..ilmeisesti ihmiset oli valittaneet jonnekin kun muutama päivä myöhemmin oli paikallislehessä juttu kuinka nää työntekijät olivat käyneet pikahommissa ihan toisessa kaupungissa siinä välillä :eek: Tuli kyllä sitten mieleen että olisko ne ottaneet hartioilleen 2 urakkaa päällekkäin ja voiko niin ees tehdä..

Niin joo ja se tauko kesti melkein viikon!

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä