The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Moikka :)!

Tiiätkö mitä?
Et taaskaan, niin mä kerron.
Ootko valmis?

Huomenna on jo torjantaiiiii, jee*tekee aaltoja ja fiilistelee*:)!

Onneks mä kerroin sulle, ois saattanu jäädä moinen huomaamatta, aattelepa sitä :)
 
siellä kanssa olivat...varmaan kilipaileevat kumpaa saavat kupattua enemmän. Toivottavasti sä voitat tämän kisan!:barefoot::love:
No ihavarmasti vaikken haluukaan:cautious::barefoot:...ja se on ihan sama mimmosiin vaatteisiin pukeudun kun ne hiien piikikkäät poraa läpi, tosin tänään mulle sanottiin että mun pitäs kuulema pukeutua johonkin nahkapukuhaalariino_O..että sitte ei itikat haittais...Mutta sitten siihen yks koiranleuka sano että sitten haittais jotkut muut iholle liimautujat:confused:....Luulis olevan parempaakin tarjolla:cautious:, pölöjiä ötököitä ovat edelleen
 
Täällä nukkumaluukun tienoilla muuten ei ole ainuttakaan hyttystä.
Ei ollut juhannuksena siskon mökilläkään vaikka se on keskellä korpea.

Pitääkö tästä vetää johtopäätös, että hyttysillä on hyvä naismaku?
No olepa onnellinen moisesta tilanteesta kun ei tartte huitoa eikä viuhtoa eikä olla kutipattituskissaan :)

Loppuosa pätee Elenaan :love:, mun kohdalla kyse on vain supertyhmistä öttiäisistä(y)
 
Täällä nukkumaluukun tienoilla muuten ei ole ainuttakaan hyttystä.
Ei ollut juhannuksena siskon mökilläkään vaikka se on keskellä korpea.

Pitääkö tästä vetää johtopäätös, että hyttysillä on hyvä naismaku?
Tai sitten ne ei tykkää miesten tuoksusta niin paljon:oops:....eiku hetkinen sehän on sama asia mistä sä just mainihit.:notworthy:
 
Arvaas muuten mitä unta näin :)?



Tai...otankin komentoa takasin kun tossa on noi muutamat levottomat arvuuttelijat paikalla:cautious:...


Lyhyesti ja ytimekkäästi - monien kummallisten oireilujen jälkeen valtaisa tutkimusyksikkö lääkäreineen ja hoitajineen ja ydinsäteilysadepukuineen totesi mun olevan tieteellinen h a u d u t t a m o*ufopääkkönen*

Mikä loppuhuipentui siihen että mä poksahdin halkipoikkipinoon ja musta viipelti triljoonabiljoonittain...rummun päristelyä....p u n k k e j a!!!

Jep, mörkiäisunikuvia(y)
Tuskin maltan oottaa ens yötä...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä