The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Mää oon aina uskonut siedätyshoitoon reissuillakin. Pari päivää niit patteja tulee sit se helpottaa. Myrkyille tääl on ehdon no. Paulalta voi kysyä niin kortisoni auttaa kutinaan.
En omista kortisonituubiakaan - enkä koskaan ole sitä nappulana ottanut. Mutta kookosöljy iholla estää itikoiden lähentelyt. Kaikki se mkitä ei kankaalla peitä, rasvataan sillä. En käytä valkosipulia yhtaikaa, enkä myrkkyjä koskaan. Aika nopeesti siihen rasvaan tottuu. Eikä kutita:)
 
Nyt on sitten tehty työpaikalle lounaaksi salaattikin :)...ettei tartte kenenkään ruveta mössösössöttämään mun syömisistä:cautious::D

Täällä kävi Nukkumattinenkin :)...toivottavasti ei tuhlannut hiekkojaan nuihin vaan jätti mullekin vähäsesti:barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Salaateissa vaan on niin hirveesti nitraattia et anemia voi tulla, ainakaan Rucolaa en söisi:sick:
Aion ootella aamuuun saakka, mut hyvää yötä, jos sua pulkat oottaa:)
Rucolaa ei oo muuten vähälle ajalle oikein ollutkaan tuossa lähikaupassa...muutenkin heviosastolla saa olla rohmuajana liikenteessä koska muutoin jää ilman - mökkiläisiä ja muita kesäturisteja on runsaasti paikalla ja se näkyy hupenevina tuotteina, mikä on vain toisaalta hyväkin asia:)

Mä laitoin jäävuorisalaatin kaveriksi tomaattia, kurkkua, omppua, porkkanaa, hiukan juustokuutioita, cashew- pähkinöitä...jos mä ton mussutan onnistuneesti niin sitten...mä taijan tarvita ruokaunet:oops::D


Ja - pulkkaa ei vejellä kesällä:cautious:. Se menee rikkipuhki.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä